Bærbar vil ikke lukke ned efter fejl
Fra : Storm

Dato : 25-01-03 22:36

Via telefon skal jeg hjælpe min datter med følgende:

Et par måneder gammel bærbar Toshiba, Windows XP.
Står med fejlmelding:
Apfiltr.sys
derefter en masse: Driver unloaded without cancelling.

Den vil ikke slukke. Det hjælper ikke at tage strømmen,
og ctrl - alt - delete har ingen effekt.
Installations-cd vil den heller ikke reagere på.

Nogen forslag til hvad der kan gøres?

--
Venlig hilsen
Nina Storm

Fra : ha

Dato : 25-01-03 22:41

> Nogen forslag til hvad der kan gøres?

Forsøg med at holde den knap pc'en tændes med nede i et
stykke tid. Jeg har også en Toshiba med XP, og har en
enkelt gang været ude for at den heller ikke reagerede på
ctrl-alt-del, men den døde da jeg holdt tænk-knappen nede
i nogle sekunder.

mvh
ha

Fra : Storm

Dato : 25-01-03 23:23

"ha" <not-me@dot.com> skrev
> [...]
> enkelt gang været ude for at den heller ikke reagerede på
> ctrl-alt-del, men den døde da jeg holdt tænk-knappen nede

Tak, nu kører den igen.
Den skulle bare ha' lov at stå for sig selv i lidt længere tid
- så slukkede den
--
Venlig hilsen
Nina Storm