Vil bare lige sige davs §:-)
Fra : Nitsen

Dato : 25-01-03 19:57

Hejsa

Nu er det vist på tide at jeg lige hilser på - jeg har været flittig læser i
gruppen et lille års tid, men har "kun" været katteejet indtil nu. Har dog
haft hunde i mit liv indtil for 5 år siden. Jeg er K og 43 år.

I dag har Nicky så indvaderet vores lille familie til de tobenedes fryd og
kattenes noget blandede følelser *smil*

Nicky er 9 mdr. - skilsmissehund - oprindeligt kommet til Danmark fra
Grækenland som ca. 4 mdr. gammel - racen er som følge deraf rimeligt ukendt
*sss* - hun ligner dog et kryds mellem fox/dansk svensk gårdhund, men i en
anelse langbenet udgave - hun er med andre ord en ener, men meget nuser. Det
har ikke lige været muligt at få et billede af hende - hun kysser linsen
hver gang jeg forsøger §

Mvh

Anita og Nicky af racen græsk hjemløs

Fra : Jasmin Gabrielle Bay

Dato : 25-01-03 20:17

Hej Anita
Tillykke med det nye familiemedlem.
Held og lykke med den - den virker til at være rigtig dejlig.
Glæder mig til at se et billede, selvom jeg af erfaring ved, at det kan være
næsten umuligt at få et billede taget uden forstyrrelser.

Varme hilsner

Gabrielle

Fra : Nitsen

Dato : 26-01-03 01:55

"Jasmin Gabrielle Bay" <SunshineSpirit@tdcspace.dk> skrev
> Hej Anita
> Tillykke med det nye familiemedlem.

Tak skal du have.

> Held og lykke med den - den virker til at være rigtig dejlig.

Hun er utrolig sød - og er hurtigt faldet til her i hytten - sikke varme
tæer man får med sådan en fodvarmer *smil*

> Glæder mig til at se et billede, selvom jeg af erfaring ved, at det kan
være
> næsten umuligt at få et billede taget uden forstyrrelser.

Joh - men en bold med hundeguffer kan aflede så det er lykkedes nogenlunde -
hun kan ses her i dk.binaer
news:3e332fa9$0$249$edfadb0f@dread15.news.tele.dk - håber linker funker -
ellers er hun under subject: "Nicki - en lille græker"

glade bjæf fra

Anita og Nicki der nu er traaat og vil sove

Fra : Nitsen

Dato : 26-01-03 02:01

Fra : Mallo

Dato : 26-01-03 09:52

> [...]
Dit nye familiemedlem er _godt nok_ nuser!!! Du har ret, der er meget dansk
svensk gårdhund over Nicky.
Velkommen til Nitsen, håber i får stor glæde af hinanden derhjemme..

Et venligt bjæf fra Mallo :)
Maggies mor Doberman/hønsehund.

Fra : Nitsen

Dato : 26-01-03 13:44

"Mallo" <a@b.cd> skrev

> Dit nye familiemedlem er _godt nok_ nuser!!! Du har ret, der er meget
dansk
> svensk gårdhund over Nicky.

Ja - hun er søøøød - dansk svensk gårdhund i varianten dansk græsk gadehund
*sss*

> Velkommen til Nitsen, håber i får stor glæde af hinanden derhjemme..

Tak for velkomsten - jo - glæde af hinanden skal vi nok få - det er så
dejligt at have hund igen - nu skal kattene bare lige blive enige med deres
mor, så jeg ikke skal sove alt for længe på sofaen for at få nattero - Nicky
sover nemlig hvor mor sover - så første nat gik med mig på sofaen og Nicky
under sofabordet - manden tog så sengen sammen med kattene - så var der ro i
lejren *tihi*

vuffelige hilsner

Anita og Nicky der lige nu går tur med sit legetøj.

Fra : x Vuf x

Dato : 26-01-03 21:53

Sun, 26 Jan 2003 09:52:15 +0100, Mallo wrote:
>"Nitsen" <nitsen@yahoo.com> skrev...

>Dit nye familiemedlem er _godt nok_ nuser!!! Du har ret, der er meget dansk
>svensk gårdhund over Nicky.

Jo men jeg synes også, der er noget whippet over den...

--
Mvh Sonja P. nospam@sonpet.com http://www.sonpet.com

Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
som du vil, din gud skal behandle dig...

Fra : Pia J

Dato : 26-01-03 10:43

Sikken en sød lille en, hvad siger mon Agnes og Frode til sådan en tingest?
Håber ikke ham tyksakken er blevet alt for fornærmet.

Vuf fra Max & Molly

Fra : Nitsen

Dato : 26-01-03 13:31

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> skrev

> Sikken en sød lille en, hvad siger mon Agnes og Frode til sådan en
tingest?

Ja - Nicky er søøøød - Frode og Agnes synz hun er græææm *sss* - meeen
efterhånden vinder nysgerrigheden jo over surmuleriet - Agnes synz vist det
er en underlig kat - og Frode synz bare det altså er ham der er kongen -
oooog Nicky giver ham helt ret *sss*

> Håber ikke ham tyksakken er blevet alt for fornærmet.

Arhh - hvis du spør ham, så tror jeg faktisk ikke lige jeg har scoret point
ved at hjembringe Nicky - men Nicky bøjer sig i støvet for Frode, så
efterhånden er det tykke dyr ved at tø op - det ender smæn nok med at gå
fint - indtil videre har der ikke været nogen store scener - kattene knurrer
når Nicky kommer for tæt - og så bakker hun lige så stille den anden vej -
en på hovedet fra Frode uden sømposer var nok til at sætte respekt *sss*

Piv - vuf - logre logre fra Nicky der nu skal en tur til stranden

Fra : BN

Dato : 27-01-03 09:09

Hejsa Nicky

Ja, ja, du ligner meget godt de tre hunde, som jeg før omtalte. Hvor er det
altså sjovt ;---)
Jeg håber du får det rigtig godt hos din nye familie, og at du ikke gør lige
som de andre tre hunde... bider i utrolig meget! nej, du har jo en legebold
med piller i, det er da også meget sjovere.

Hilsen Sandra, som også har en legebold og en Busterbone, som jeg ikke helt
har lært at bruge endnu...

Fra : Kosmonauten

Dato : 26-01-03 02:06

> [...]
> haft hunde i mit liv indtil for 5 år siden. Jeg er K og 43 år.
>
> I dag har Nicky så indvaderet vores lille familie til de tobenedes fryd og

Hejsa Anita & Nicky,
velkommen til, håber at Nicky er tilfreds med sit nye "menneske" ;C)
Håber at "i" vil føle jer hjemme ;c)
Potedask fra
Martin & Laika, af den yderst noble race Spring A'Dor ;c)
http://home13.inet.tele.dk/dinah

Fra : Battlefield´s

Dato : 26-01-03 10:18

Hej Og velkommen til, også her!
Jeg har engang talt med en, der fortalte at hun havde adopteret en hjemløs
hund fra Grækenland, hun hentede den i Kastrup lufthavn (hun bor i
Jylland).Jeg tror at det var igennem en eller anden forening.
Kom din hund også hertil på den måde?
Sød ser hun i hvert fald ud!
Hilsen Vibeke

"Kosmonauten" <kraz_no@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Håber at "i" vil føle jer hjemme ;c)
> Potedask fra
> Martin & Laika, af den yderst noble race Spring A'Dor ;c)

---

Fra : Nitsen

Dato : 26-01-03 13:34

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev
> Hej Og velkommen til, også her!

Tak §

> [...]
> hund fra Grækenland, hun hentede den i Kastrup lufthavn (hun bor i
> Jylland).Jeg tror at det var igennem en eller anden forening.

Ja - der er nogen her i Vallensbæk, der hjælper hunde fra Grækenland
hertil - Nicky kom flyvende til Kastrup og kom derfra videre til sin første
familie - så damen har ikke nogen stamtavle, men hun har sørme et fint græsk
pas *sss*

> Sød ser hun i hvert fald ud!

Hun er bare dejlig - sød og blid og meget lærenem

Mvh

Anita

Fra : Nitsen

Dato : 26-01-03 13:38

"Kosmonauten" <kraz_no@hotmail.com> skrev i

> Hejsa Anita & Nicky,
> velkommen til, håber at Nicky er tilfreds med sit nye "menneske" ;C)

Takker - jo det tegner til at Nicky synz vi er ok - hvis hun kunne få lov -
så lå hun på arm hele tiden - og sov i sengen - så der er lige lidt omkring
møblerne vi snakker om - ellers er hun en meget dygtig lille dame.

> Håber at "i" vil føle jer hjemme ;c)

jow - det tror jeg såmænd vi kommer til.

Storlogrehilsenmedhelekroppen fra Nicky og Anita

P.S. Sjovt som Laikas legekammerat Sally har aftegninger ala Nicky - vi var
jo lige forbi Jeres HP.

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 26-01-03 14:17

Hej Anita!
Og velkomment til endnu en "overløber" fra katte-ng *smil*.
Hvor er det spændende med sådan en ny kat, håber alt kommer til at forløbe fint
mellem hund og katte.
Gruppen her er... nåh ja... anderledes... end katte ng, men slet ikke værst
alligevel *smil*.

Hilsen til Agnes fra hendes turbo-tøs søster Ada!
....og Dorthe

Nitsen skriver:

Fra : Nitsen

Dato : 26-01-03 16:29

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> skrev
> Hej Anita!
> Og velkomment til endnu en "overløber" fra katte-ng *smil*.

*Tihi* - jep det der dyrehold kan godt udvikle sig - men "hunni" har været
længe ønsket og mange racer har været læse/kigge billedestof - men nu blev
det så en uden stamstavle men med græsk pas i stedet *sss* - nu skal
Nickipigen lige gennem sin løbetid og så skal hun og jeg på kursus - det
glæder jeg mig til - jeg gik hos DCH på Nordfyn dengang jeg havde Buller, så
jeg regner med det bliver DCH igen.

> Hvor er det spændende med sådan en ny kat, håber alt kommer til at forløbe
fint
> mellem hund og katte.

Ja - lidt anderledes kat - men hun har jo Frodefarver så det går nok - Frode
er ved at være en anelse mere modig - Agnes er jo ikke kendt for at være
særlig modig, så hun gemmer sig stadig for den der underlige langbenede kat
*smil*

> Gruppen her er... nåh ja... anderledes... end katte ng, men slet ikke
værst
> alligevel *smil*.

Ja - der er forskel på Katteng'en og Hundeng'en - jeg har jo læst med
herinde i lang tid og savlet over billeder af alle de dejlige hunde folk
har - og lært en bunke tips og tricks - måske forskellen på de to grupper
skyldes lidt mere gestagen i hundegruppen - jeg synes sommetider
østrogenerne er lidt vel fremme hos kattene *grin*

Potehighfive til søster Ada fra Agnes der godt lige kunne tænke sig at Ada
kom forbi og lærte den der underlige kat nogle manerer - Ada er jo vant til
hele 2 af den slags

Frode hilser og siger at han da nok skal sørge for at han stadig er konge og

Anita vinker *VVV* og sender nussetur til hele menagen hos Dorthe

Fra : Pia J

Dato : 26-01-03 17:12

"Nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote in message news:b10urd$fd4$1@sunsite.dk...

> [...]
> er ved at være en anelse mere modig - Agnes er jo ikke kendt for at være
> særlig modig, så hun gemmer sig stadig for den der underlige langbenede

Vores killinger hvæsede og spruttede da vi fik dem, men efter en uge var de
gode venner med hundene og sover nu gerne i bunke, især Molly og Hannibal er
yndlings-sofavenner.

:Pia

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 26-01-03 19:11

Hej Anita og Nicky

Nejjjjjj, en navne søster, min lille vovse hedder sørme også Nicki ( er nu
en hanhund ), dog med i, i enden og ikke y Og sjovt nok, så er min en
Dansk/Svensk gårdhund *S*.

Hun er MEGET kær.

Og selvfølgelig velkommen til.

Mange hilsner fra

Bolette og Nicki

Fra : Jasmin Gabrielle Bay

Dato : 26-01-03 20:46

Hej Anita

Nej hvor er hun nuser og kær. Hvor er det godt I kunne tage hende. Det
virker som om hun bliver dejligt forkælet - herligt!!

Varme hilsner
Gabrielle
og et glad vuf fra Mikkel, min collie

Fra : Nitsen

Dato : 28-01-03 17:26

> [...]
>
> Nejjjjjj, en navne søster, min lille vovse hedder sørme også Nicki ( er nu
> en hanhund ), dog med i, i enden og ikke y Og sjovt nok, så er min en

Arhemm - Nicki fortæller mig lige at jeg har skrevet hendes navn forkert -
tjekkede lige hendes papirer - hun hedder faktisk også Nicki selvom hun er
en dame - hendes tidligere ejer havde også hørt lidt for at have givet sin
hunhund et navn som efter andres mening var til hanhunde - men Nicki er
ligeglad - hun kommer glad når vi kalder og hun giver lige potehighfive til
sin navnebror.

> Hun er MEGET kær.

Absolut - og lige så god som hun er sød - jeg har aldrig prøvet at få ny
hund og så have så få problemer med at få vuffen ind i familien - hun er
renlig - hun kommer når jeg kalder - hun tigger ikke ved spisebordet (nåja
hun gør det så ved sofabordet *tihi*) - hun har lært at møbler er nogo - og
jeg har lært at det kan være hyggeligt med hund i fodenden af sengen om
natten - hun har så lært at hun skal blive på hundetæppet i fodenden (sådan
da) - der røg lige et af mine principper *host* - hun lærer meget hurtigt
nyt, så jeg glæder mig til at komme til træning med hende - for hun trænger
til linetræning - og ordet nej til at spise alle madrester på sin vej når vi
går tur skal også øves ihærdigt (gad vide om det er en rest fra barndommen
som gadehund hvor mad var noget man fandt i skraldespanden?) - og jeg
trænger til genopfriskning i at være hundefører *smil* - herhjemme har hun
lært at kattemad er til katten, så skålen kan stå fremme og hun spiser
heller ikke sin mad før jeg siger værsgo', så alt i alt er hun ret dygtig.

> Og selvfølgelig velkommen til.

Tak skal du have.

Hilsen og hundemøffer fra

Anita og Nicki der altså godt kunne tænke sig nogle hundelegekammerater.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-01-03 18:04

>hendes tidligere ejer havde også hørt lidt for at have givet sin
> hunhund et navn som efter andres mening var til hanhunde

Nu ligger det jo sådanne at Nicki er et drenge navn. Men der står jo ingen
steder at du ikke må kalde din hunhund for Nicki, så fortsæt du bare med det
.

> men Nicki er
> ligeglad - hun kommer glad når vi kalder og hun giver lige potehighfive
til
> sin navnebror.

Potehighfive tilbage

> og ordet nej til at spise alle madrester på sin vej når vi
> går tur skal også øves ihærdigt (gad vide om det er en rest fra barndommen
> som gadehund hvor mad var noget man fandt i skraldespanden?)

Måske ja, men det behøver ikke være noget fra barndommen af, min Nicki har
aldrig været gadehund, men alligevel napper han hvad han kan få ( dog vil
jeg lige sige, at hvis jeg opdager det i tide, og siger slip, så slipper han
heldigvis også ).

> Nicki der altså godt kunne tænke sig nogle hundelegekammerater.

Min Nicki vil gerne ha' en ny veninde, men hvor bor du henne af, det bliver
jo nok lidt svært at de bliver venner hvis vi bor laaaaagt fra hinanden .

Mange halelogren og bjæf fra

Bolette og Nicki

Fra : Nitsen

Dato : 28-01-03 21:32

> [...]

> steder at du ikke må kalde din hunhund for Nicki, så fortsæt du bare med

Ja - jeg synz oss' det er lidt maskulint - men nu hedder hun sådan og det
laver vi så ikke op på *ggg*

> [...]
> jeg lige sige, at hvis jeg opdager det i tide, og siger slip, så slipper

Vi øver os i nejkommando og slip, men lige pt. er hørelsen lidt selktiv når
det gælder lækkerier på gaden *sss*

> Min Nicki vil gerne ha' en ny veninde, men hvor bor du henne af, det
bliver
> jo nok lidt svært at de bliver venner hvis vi bor laaaaagt fra hinanden
.

Nicki indtager "komoglegstilling" hun vil osse gerne være venner med Nicki -
vi bor Vallensbæk Strand i Storkøbenhavn.

glad logren og viffelyde

Nicki og Anita (nej jeg kan ikke logre kun viffe *gg*)

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-01-03 21:42

Hej igen Anita og Nicki

> Nicki indtager "komoglegstilling" hun vil osse gerne være venner med
Nicki -
> vi bor Vallensbæk Strand i Storkøbenhavn.

okay, der er lidt af et stykke mellem os, vi bor nemlig på Frederiksberg,
men okay, bilen er jo opfundet

Mange hilsner fra

Bolette og Nicki

Fra : Nitsen

Dato : 28-01-03 21:53

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev

> okay, der er lidt af et stykke mellem os, vi bor nemlig på Frederiksberg,
> men okay, bilen er jo opfundet

Nårh - Frederiksberg ligger da lige derovre *peger* - *gggg* - arh det er
ikke så slemt - men ok - man går ikke lige tissetur i samme område til
hverdag *grin*

Mvh

Anita og Nicki der lige sender Nicki en venlig tanke når nu han sårn skal
til dyredoktor og rodes i numsen.

Fra : Mallo

Dato : 29-01-03 18:08

> Anita og Nicki der lige sender Nicki en venlig tanke når nu han sårn skal
> til dyredoktor og rodes i numsen.

LOOL :):)
mallo

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 28-01-03 21:43

"Nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote in message news:b16at1$bqp$1@sunsite.dk...

> Hilsen og hundemøffer fra
>
> Anita og Nicki der altså godt kunne tænke sig nogle hundelegekammerater.

Hej

Hvor bor du? Robin synes nemlig Nicki ser meeeeget sød ud.... Og lige tilpas
i størrelsen!

Tillykke med hende og velkommen til!

-Trine

Fra : Nitsen

Dato : 28-01-03 21:34

"Trine Dyrgaard" <trine@startnettet.dk> skrev

> [...]
tilpas
> i størrelsen!

Vi bor Vallensbæk Strand i Storkøbenhavn.

Taaak

Mvh

Anita og Nicki der lige sender Robin en hundemøffer

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 28-01-03 22:31

"Nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote in message news:b16pec$l65$1@sunsite.dk...

> "Trine Dyrgaard" <trine@startnettet.dk> skrev

> tilpas
>
> Vi bor Vallensbæk Strand i Storkøbenhavn.

Puhhh, det var godt nok langt væk! Vi bor nemlig i Århus.....

Trine

Fra : BN

Dato : 27-01-03 09:03

"Nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote in message
> Hejsa

> Anita og Nicky af racen græsk hjemløs

Hejsa anita og Nicky

Tillykke med den nye dejlige hund

Min veninden har ved en ferie i Tyrkiet også adopteret en hjemløs hund. Hun
er rigtig sød og skør. Faktisk ligner hun en gris... Hun er lys rød inde i
ørerne og så har hun en krølle på halen ;---) Hendes nabo har også en hund
fra Tyrkiet, som bare er sort. Han har også en krølle på halen, selvom
hundene er hentet fra hver sin by med flere 100 km. afstand imellem. Endelig
har min kærestes onkel og tante også en hund. Denne er fra grækenland, og
utroligt nok, så ligner den de to andre hunde, bare lidt mindre og
tykkere... men har krølle på halen ligesom de andre ;---)

Det kunne være sjovt at se Nicky, men foreløbig kan du jo fortælle os, om
han har en krølle på halen?
Det er lidt utroligt at de ligner hinanden så meget, nårde bor så langt fra
hinanden.Man skule næsten tro, at der er tale om indavl... ;---)

Hilsen BN

Fra : Karina og Christian

Dato : 27-01-03 18:37

"Nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote in message
[klip]

> [...]
> haft hunde i mit liv indtil for 5 år siden. Jeg er K og 43 år.
>
> I dag har Nicky så indvaderet vores lille familie til de tobenedes fryd og

Hejsa Anita og Nicky

Rigtig hjertelig velkommen til jer begge to. Sikken da en skøn dame, hun er
hende Nicky. Vi glæder os meget til at høre mere fra jer - og glæder os
selvfølgelig til at se flere billeder, hvis det er muligt

Karina, Chritian og Vaks, der bare er den skønneste cocker spaniel og i
øvrigt 6 år ung
--
NB: Slet "FJERNDETTE" fra adressen ved svar pr. e-mail
----