Problemer med en korrekt harddisk!
Fra : cjt

Dato : 11-03-01 11:33

Hej alle!

Min nye ekstra harddisk er på 853 Mb!
Den korrekte størrelse er vist i BIOS / CMOS-setup !
Men i windows vises harddisken kun som 400 Mb.
Er der nogen som har en god idé til, hvad der kan være galt ?
Scandisk viser ingen fejl...
Jeg har selvfølgelig prøvet at formattere skidtet - men uden held!

Jeg vil virkelig blive glad for alt hjælp!

Mange hilsner fra
Carsten
callisto(fjern-xxx-dette)@get2net.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-03-01 12:09

Hej Carsten

Prøv at kikke efter om ikke der er en partition mere!
Det lyder som om der er to partitions a ca 400 MB på disken.
Skriv E: og se hvad der sker!

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk