PC konfiguration OK?
Fra : mec

Dato : 25-01-03 18:10

Hej NG.

Jeg overvejer at samle mig en PC af følgende komponenter:

Bundkort: GigaByte GA-8PE667 Ultra 2 (Socket 478)
Processor: Intel Pentium 4 Northwood2 2400 MHz (Socket 478) BOX
Grafikkort: GigaByte AV32DG (Radeon 7000E / 32MB / AGP)
RAM: Kingston 256 MB DDR PC333 (PC2700)
HD: Seagate Barracuda IV 80 GB
FD: Sony 1.44MB White
Højttalere: Sony SRS A37
CD-brænder: Lite-On LTR-52246S (Retail)
Mus: Microsoft IntelliMouse Optical 1.1 (USB/PS2)
Kabinet: Antec Performance SeriesII SX630 Mini Tower Case White (300W)
Skærm: NEC MultiSync® FE770 (17 Inch)

Hele molevitten koster pt. 9.282 kr. incl. moms.

Jeg har i forvejen software og keyboard.

Den skal bruges til internet (ADSL 256/128) og A/V streaming + TV monitor.

Gode råd modtages med tak.
Er der nogle oplagte faldgruber for en førstegangshjemmebygger?

mvh/Martin

Fra : Leony

Dato : 26-01-03 15:48

"mec" <mailtomec@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Gode råd modtages med tak.
> Er der nogle oplagte faldgruber for en førstegangshjemmebygger?

Læs manualerne grundigt og gerne flere gange inden du samler. Du kan på
den måde undgå en del dumme fejl.
Lad være med at bruge flere afstandsstykker i kabinettet end du skruer
motherboardet fast i.

Ville måske smide 256 MB RAM mere i nu pungen alligevel var oppe af
lommen.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/