Mus problem
Fra : Lasse \(8900\)

Dato : 25-01-03 17:35

Hejsa
Har et underligt problem men en pc hvor der kun er den ene bestemte mus der
virker.Pcén er en ældre amd 233 AT kabinet,musen er en logitec mus med
scroll, altså ikke en gammel mus.
Somsagt virker denne mus kun, har prøvet med 4 andre mus som kører uden
problemer på de andre pcere jeg har og logitecen virker osse på de andre
pcere.Musen er sat i med adapter i comporten. Har osse prøvet en anden
adapter. Nogle ideer ??

--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 25-01-03 17:44

"Lasse (8900)" <lasse@johansenFJERN.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
Musen er sat i med adapter i comporten. Har osse prøvet en anden
> adapter. Nogle ideer ??

Logitec-musen er nok den eneste af den der understøtter brug af adapter....

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk

Fra : Lasse \(8900\)

Dato : 25-01-03 18:01

> Logitec-musen er nok den eneste af den der >understøtter brug af
adapter....

Nå ok troede alle nye mus gjorde det
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Lasse \(8900\)

Dato : 25-01-03 18:07

adapter....

Står det på dem ???
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 25-01-03 19:45

> adapter....
>
> Står det på dem ???

Normalt ikke.
Men generelt synter jeg at der medfølger en adapter, hvis det er
er understøttet..

Fra : KentBM

Dato : 25-01-03 20:09

"Lasse (8900)" <lasse@johansenFJERN.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
andre
> pcere.Musen er sat i med adapter i comporten. Har osse prøvet en anden

Jeg har prøvet 4 forskellige ps/2 mus på seriel port via adapter. Det
ser ud til at de fleste nye ps/2 mus ikke indeholdet det signal (eller
hvad det nu er?) som skal til for at pc'en finder en mus på en seriel
port. Så hvis du vil have en nyere mus på maskinen, så køb et usb-kort
og brug en usb-mus i stedet for.

Kent

Fra : Lasse \(8900\)

Dato : 25-01-03 20:48