lommeregner
Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 25-01-03 15:39

hejsa !

jeg skal til at lave en side med forskellige computer produkter der skal
sælges på nettet, det er lige fra bundkort til kabinetter. Så kommer
spørgsmålet så, istedet for at side og taste nye priser ind i databasen
hverdag, pga. Dollarkursen søger jeg en form/script hvor at jeg kan indtaste
dagens dollarkurs, hvorefter at prisen i databasen ændre sig op eller ned,
stadig i danske kroner.

Jeg har ikke lavet databasen endnu, da jeg ikke helt ved hvordan den skal se
ud, for at gøre det hele lidt nemmere.

Jeg er helt nu indenfor dette område, så der er begrænset hvormeget jeg kan
lige nu....

Håber i har forstået det ellers skriv....På forhånd tak

Hilsen

Kenneth

Fra : M@rk

Dato : 25-01-03 21:53

Sat, 25 Jan 2003 15:39:27 +0100, berigede "Kenneth Kristensen"
<k.k@jubiimail.dk> dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp med:

>....... søger jeg en form/script hvor at jeg kan indtaste
>dagens dollarkurs, hvorefter at prisen i databasen ændre sig op eller ned,
>stadig i danske kroner.

Det kan godt være, at jeg _totalt_ har misforstået ovenstående - men
dit problem burde da kunne løses, relativt overkommeligt

Hvis du indtaster prisen på dine varer i databasen i $ og laver en
tabel (med tilhørende formular) som indeholder dollarkursen og
sluttelig sørger for, at den side som viser dine varer laver et opslag
i din dollarkurstabel og udregner prisen, når siden genereres - så
skulle det får da vist være barberet

.......... eller også så har jeg misforstået noget

/Mark

--
M@rk, the unknown @ vosborg.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it