Umuligt at finde driver til Canon LBP-4U?
Fra : Kent

Dato : 25-01-03 10:56

Hej

Jeg leder med lys og lygte efter en driver til Canon LBP-4U,
men det ser nærmest ud til, at det er umuligt!!! Jeg har fundet
en masse sider OM printeren, men altså ikke selve driveren,
der i øvrigt skal kunne køre i Windows 95.

Jeg ledte selvfølgelig som det første på Canons egen siden,
men dér findes den altså ikke .

Hvis du evt. ved, hvor jeg kan finde printeren, eller evt.
selv har den og kan sende den til mig, vil jeg mere end
utroligt gerne høre fra dig!

Jeg kan lige oplyse, at jeg har en ADSL 256/128-forbindelse.

Det er en bekendt, som gerne skulle have sluttet printeren
til hendes computer, og jeg har lovet at hjælpe.

Vh
Kent

Fra : K E Nielsen

Dato : 25-01-03 12:29
Fra : Kent

Dato : 25-01-03 12:40

"K E Nielsen" <karle:nospam:@city.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv dette link:
>
> http://tiimibbs.icl.fi/WIN95/CAPPW400.ZIP

Jeg får meddelelsen "Siden kan ikke vises"

Vh
Kent

Fra : Kent

Dato : 25-01-03 12:47

"K E Nielsen" <karle:nospam:@city.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv dette link:
>
> http://tiimibbs.icl.fi/WIN95/CAPPW400.ZIP

Nu har jeg vist løst problemet alligevel.

En venlig sjæl skrev til mig og oplyste mig om, at der faktisk
alligevel var et link på Canons hjemmeside til ældre modeller.

Nu har jeg downloadet driveren .

Vh
Kent