Generelt problem på nettet i dag?
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 25-01-03 09:48

Andre der oplever det - lige nu? Ingen forbindelse!
fdm.dk - dcu.dk - prisindex.dk - ofir.dk - enavn.dk - netconsult.dk -
davin.dk - edbpriser.dk - camping-brunner.dk
Erik

Fra : Jan Holm

Dato : 25-01-03 10:28

Erik M. Nielsen wrote:
> Andre der oplever det - lige nu? Ingen forbindelse!

Ja, jeg blev helt panikken da alle mine 3 sites er "nede"
De ligger hos forskellige udbydere. Gad vide om det er
dkhostmaster der har problemer ?

Mvh
Jan Holm

Fra : Jan Holm

Dato : 25-01-03 10:38

Erik M. Nielsen wrote:
> Andre der oplever det - lige nu? Ingen forbindelse!
> fdm.dk - dcu.dk - prisindex.dk - ofir.dk - enavn.dk - netconsult.dk -
> davin.dk - edbpriser.dk - camping-brunner.dk
> Erik

10:37 så er der hul igennem her.

Mvh
Jan holm

Fra : Jesper Skriver

Dato : 25-01-03 11:29

On Sat, 25 Jan 2003 09:48:20 +0100, Erik M. Nielsen wrote:
> Andre der oplever det - lige nu? Ingen forbindelse!
> fdm.dk - dcu.dk - prisindex.dk - ofir.dk - enavn.dk - netconsult.dk -
> davin.dk - edbpriser.dk - camping-brunner.dk

Der er en MS SQL orm løs, så hvis de bruger MS SQL server, så er
den sikkert gået ned.

Herudover sender de inficerede MS SQL servere en masse trafik, som
kan få ting til at køre langsommere ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 25-01-03 12:58

"Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> wrote in message
> Der er en MS SQL orm løs, så hvis de bruger MS SQL server, så er
> den sikkert gået ned.
>
> Herudover sender de inficerede MS SQL servere en masse trafik, som
> kan få ting til at køre langsommere ...

Har du en henvisning til hvilken orm? Kan umiddelbart ikke finde info om en
ny MS SQL orm...

Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Michael Carøe Anders~

Dato : 25-01-03 13:15

"Lars H. Fischer" <newsgroup@nospam.dk> wrote:

> Har du en henvisning til hvilken orm? Kan umiddelbart ikke finde info
> om en ny MS SQL orm...

Bo skrev i dk.edb.internet.webhotel

http://www.cybercity.dk/privat/kundeservice/?driftid=868&subject2
=Nedsat+fremkommelighed&lastupdate=2003-01-25%2011:59:41&opretdato=2003-01-
25%2011:54:33&hej=d12b09b04e9fca81339d26eb63fecc26

http://www.cnn.com/2003/TECH/internet/01/25/internet.attack.ap/

Fra : Dansk

Dato : 25-01-03 13:02

jeg har problemer med at komme på us sites og au, and so on

--
Jens
En tur til tyskland/grænsehandel ??

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 25-01-03 13:06

"Dansk" <****@ofir.dk> wrote in message
> jeg har problemer med at komme på us sites og au, and so on

Jammen tager du så ikke en kigger på
i mellemtiden? :)

--
Mvh.
Theis M. Mønsted

Fra : Dansk

Dato : 25-01-03 13:13

nope den kan jeg heller ikke se hr. klogesen

jens

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 25-01-03 14:31

....Hvilket jo gav sig selv, i og med at du skrev:
"jeg har problemer med at komme på us sites og au, and so on"

Eller noget.

--
Mvh.
Theis M. Mønsted

Fra : Anders S.

Dato : 25-01-03 15:55

Der er en orm løs
http://www.krusesecurity.dk/advisories/SQL_Sapphireworm.txt

http://www.norman.com/virus_info/w32_sqlslammer_a.shtml?menulang=no

--
Med venlig hilsen / Best regards
Anders Kristensen

Fra : 4711[7100]

Dato : 25-01-03 18:17

Der har/er problemer med de hjemmesider der har PEAK COUNTER tæller på.
Bent