soltek sl-75drv5 ( cpu fejl )
Fra : Frederik Wilcken Ros~

Dato : 25-01-03 08:37

Hej alle

Jeg har lige købt en amd 1800+ cpu . men jeg kan ikke få den til at starte
op som en 1800 nogle gange starter den op som 1700 + hvad kan jeg have gjort
galt den står til 133 samt til 1.675 v. mit bundkort er et soltek
SL-75DRV5... er der nogle som vil hjælpe mig tak.

Med Venlig Hilsen

Frederik w. Rosenfeldt

Fra : Leony

Dato : 25-01-03 09:44

"Frederik Wilcken Rosenfeldt" <rosenfeldt@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3e323e8a$0$10985$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> [...]
> jeg have gjort galt den står til 133 samt til 1.675 v. mit bundkort
> er et soltek SL-75DRV5... er der nogle som vil hjælpe mig tak.

Måske er det genkendelsen af cpu'en der halter lidt i den BIOSversion du
bruger.
Måske den skal opgraderes.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Frederik Wilcken Ros~

Dato : 25-01-03 09:48

> [...]
> meddelelse news:3e323e8a$0$10985$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Måske er det genkendelsen af cpu'en der halter lidt i den BIOSversion du

Jeg er lige prøvet at opdatere biosen og den er startet op som en 1800+ så
tak for hjælpen

Fredeik W Rosenfeldt

Fra : Leony

Dato : 26-01-03 00:12

"Frederik Wilcken Rosenfeldt" <rosenfeldt@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3e324f2a$0$10999$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Jeg er lige prøvet at opdatere biosen og den er startet op som en
> 1800+ så tak for hjælpen

Velbekomme.
Rart at der ikke skulle mere til.

Fra : Frederik Wilcken Ros~

Dato : 26-01-03 09:17

> "Frederik Wilcken Rosenfeldt" <rosenfeldt@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]

Hej igen .

Desværre var glæden ikke så lang her til morgen startede den igen op som en
1700+ selv efter flere genstarter ???? pissss

skulle du / i have nogle forslag er de meget velkommen

Med Venlig Hilsen

Frederik w. Rosenfeldt

Fra : Leony

Dato : 26-01-03 09:45

"Frederik Wilcken Rosenfeldt" <rosenfeldt@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3e33995f$0$11001$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Desværre var glæden ikke så lang her til morgen startede den igen op
> som en 1700+ selv efter flere genstarter ???? pissss
> skulle du / i have nogle forslag er de meget velkommen

Prøv at skrive en mail til Soltek Support, det kunne være det var et
kendt problem med en nem løsning.