Flash og DHTML problemer
Fra : Gringo

Dato : 25-01-03 02:04

OK, jeg føler mig nok lidt grøn ved at bevæge mig ind i disse
områder...men jeg SKAL lære det.

Jeg har en bog om DHTML...men når jeg skriver et eksempel
fuldstændig af...så virker det ikke, og den siger den mangler
noget?

Ydermere, så er jeg igang med at lære flash...men hvordan i al
verden laver jeg sider til at komme på nettet...hvordan opbygger
jeg det som en hjemmeside (jeg har kun præsteret at lave flotte
tegninger.)?????

Gringo

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peo

Dato : 27-01-03 00:03

Kig de grundlæggende tutorials og hjælpefiler igennem som følger med flash
for at få en basal forståelse af flash.
Der er mange måde at gribe "en hel hjemmeside" an på, men de forudsætter
alle det grundlæggende kendskab. Start i det små.

/peo

Fra : Gringo

Dato : 27-01-03 12:19

Har du så forklare mig hvorfor mit DHTML ikke virker?

Fra : Peo

Dato : 27-01-03 14:50

Hvordan skulle jeg kunne det?

/peo