Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Kassekredit eller pause i lån
Fra : Gunnar007

Dato : 24-01-03 21:50

Jeg står og mangler 25.000 til juli.

Jeg har et par muligheder, men kan ikke gennemskue hvad der er bedst.

Jeg kan stoppe afdrag på mit billån
7.5 % ÅOP - jeg betaler 5.050 i afdrag pr. måned. (48 rater tilbage)

Oprette en kassekredit
Gratis oprettelse
ÅOP 12.5

Optage et lån
ÅOP 12
Opretelse 2%, plus 500,-

Hvad fortrækker I ??

Hilsen G

Fra : K. Thomsen

Dato : 24-01-03 21:54

Mon ikke du skulle satse på kassekreditten medmindre kapitalbehovet er af
megen permanent karakter. I så fald vil et lån nok være bedre. I øvrigt må
det kunne gøres bedre end de procenter du angiver - selv Nordea (som normalt
ikke er de billigste) kan yde væsntligt bedre tilbud til mig.
Du skal nok ikke stoppe afdragene på dit billån - det vil kun vare kort tid
før det i så fald går til inkasso - og så har du ikke opnået noget.

Venlig hilsen
Knud

Fra : Gunnar007

Dato : 25-01-03 00:21

"K. Thomsen" <knud@thomsenslet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tid
> før det i så fald går til inkasso - og så har du ikke opnået noget.

Det er en mulighed at standse sine afdrag i x måneder.
Det er noget banken tilbyder..
Tilgengæld står der så også en restgæld og trækker rente i 5 måneder

/Gunnar

Fra : [DK]Garfield

Dato : 25-01-03 17:09

Hej Gunnar...