Hugperiode i åer
Fra : hans hansen

Dato : 24-01-03 21:19

Hej allesammen..

Jeg synes jeg har svært ved at finde hugperioden i åerne for tiden, er der
nogen der kan hjælpe mig på det område?

Det gælder ørred, aborre og gedder..

Også hvis der er nogen der har nogle gode forslag til gedde fiskeri i mose
for de driller mig også en del, specielt deres hugperiode

Hilsen Uffe

Fra : Erik Munck

Dato : 24-01-03 21:36

Fiskene hugger i de perioder du har redskabet i vandet - dette er
videnskabeligt bevist af mange lystfiskere. Udenfor disse perioder er det
svært at finde dokumentation for det modsatte.

Muncken