Icon
Fra : Jens Vestergaard

Dato : 24-01-03 20:34

Da'!

Hvad er det, der kan få en webside/URL til at vise sin egen icon og ikke
standard-iconet i f.eks. IEs Foretrukne-menu?

Jens Vestergaard (mailadr i dette indlæg er ikke gyldig!)
www.railsoft.dk
Døgnets jernbanenyheder: www.railsoft.dk/medier.asp

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-01-03 20:39

"Jens Vestergaard" <j@railsoft.dk> skrev :

>Hvad er det, der kan få en webside/URL til at vise sin egen icon og ikke
>standard-iconet i f.eks. IEs Foretrukne-menu?

Det har nu ikke noget med clientside at gøre.
<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/diverse.html#FavIcon>

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 24-01-03 21:06

> Det har nu ikke noget med clientside at gøre.
> <http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/diverse.html#FavIcon>

Sorry, jeg gættede på, det var en script-ting - og det ER da i det mindste
hos clienten... men det er altså nemmere end som så.

Tak