Kode på min hp
Fra : Teddy

Dato : 24-01-03 03:41

Hejsa
Hmm jeg har et problem..Jeg fik godt nok det med bruger navn
og kode frem.Men man kan stadig komme ind på siden,,SOM det var
menningen den skulle have lukket af for..Hvad har jeg gjort
galt

Ps. har aldrig arbjdet med Html eller Java før..Dette er faktis
min føste gang

Håber i kna hjælpe,,KH..Prinstun

www.prinstun.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-01-03 12:41

Teddy <prinstun@prinstun.dk> skrev :

> [...]
>og kode frem.Men man kan stadig komme ind på siden,,SOM det var
>menningen den skulle have lukket af for..Hvad har jeg gjort

På hvilken side, har du sat scriptet, hvor man skal skrive
adgangskode.

Orker ikke, at lede alle siderne igennem, alt den page
transitions er til blive skør af.

Fra : Teddy

Dato : 25-01-03 23:28

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> adgangskode.
>
> Orker ikke, at lede alle siderne igennem, alt den page

Jeg har en test side på min hjemme side..som jeg prøver at lave nye ider på
og ønkser ikke alle skal ind på den..

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-01-03 23:52

Teddy <prinstun@prinstun.dk> skrev :

>Jeg har en test side på min hjemme side..som jeg prøver at lave nye ider på
>og ønkser ikke alle skal ind på den..

Hvis vi ikke må siden med adgangskodescriptet, hvordan skal vi så
kunne efterspore, hvilken fejl, der måtte være?

Fra : Teddy

Dato : 27-01-03 01:55

> [...]
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Hejsa igen

Jeg har fjernet den kode fra min hp da den ikke duede som jeg gerne
ville havde den til..

http://www.prinstun.dk/test_side.htm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-01-03 02:01

Teddy <prinstun@prinstun.dk> skrev :

>Jeg har fjernet den kode fra min hp da den ikke duede som jeg gerne
>ville havde den til..

Hvis det er den hoverknap, hvor der står test på, så virker den
ikke fordi den linker til index.html og siden hedder index.htm.

Fra : Teddy

Dato : 27-01-03 19:15

> [...]
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

jeg har fået min test_side knap til at virke nu..Men ikke koden..
hvad gør jeg forkert..??
du kan evt skrive til mig på icq nr 170683399
Kh teddy