volt til AGP
Fra : Peter Holm

Dato : 24-01-03 21:30

således står der på shg's side:

SPECIELT: Bundkortet kan kun køre med AGPx4 grafikkort (1.5 volt), AGPx1 og
AGPx2 (3.3 volt) kan IKKE køre på dette bundkort.

Jeg skal køre både AGP4 og AGPx8 på kortet så?

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : Kimmiboy

Dato : 24-01-03 21:40

Hej, hvilket bundkort snakker vi om ?

Mvh Kim

Fra : Peter Holm

Dato : 24-01-03 21:40

"Kimmiboy" <Kimmiboy@mail.dk> wrote in message
> Hej, hvilket bundkort snakker vi om ?

MSI 845PE Max
Peter

Fra : Kimmiboy

Dato : 24-01-03 21:49

Hej igen, udfra hvad jeg kan se så skal du ik regne med at bundkortet
understøtter Agpx8, idet jeg også har kigget på nogle andre bundkort fra shg
og der står hvis det understøtter Agpx8.
Men for at være helt sikker så er der jo ikke andet for end at du kan sende
en mail til shg og spørge dem ad.

Fra : Petersen_Michael

Dato : 25-01-03 10:41

> [...]
og
> AGPx2 (3.3 volt) kan IKKE køre på dette bundkort.
>
> Jeg skal køre både AGP4 og AGPx8 på kortet så?

det betyder bare at GFX kortet skal kune kører 4X

hvis GFX kortet fx. kan kører AGP2 og AGP4, så er det kompatibelt med
bundplanken

hvis GFX kortet kun kan kører AGP1 og / eller AGP2 så kan det ikke benyttes
på bundplanken..
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg