hjælp til valg af processor
Fra : smb

Dato : 24-01-03 19:58

Hvad er foreskellen på disse to processorer, hvilken af dem er den nyeste og
hvilken kører mest stabilt ?

Athlon Palomino XP 1800+ (1533MHz)

Athlon Thoroughbred XP 1800+ (1533MHz)

mvh.
smb

Fra : Vega

Dato : 24-01-03 23:39

Thoroughbred'en er den nyeste og udvikler mindst varme, vil klart anbefale
dig den. Har selv en XP2700+ Thoroughbred.

Mvh. Lars.

Fra : Leony

Dato : 25-01-03 09:18

"smb" <baaz@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er foreskellen på disse to processorer, hvilken af dem er den
> [...]

Stabiliteten afhænger af hvilket bundkort de skal bruges med.
--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : smb

Dato : 26-01-03 02:46

> Stabiliteten afhænger af hvilket bundkort de skal bruges med.

Det er et Chaintech CT-7VJL APOGEE

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264707959

Nu har jeg bestilt en Athlon Thoroughbred XP 1800+ og en WhisperRock III
køler.

Håber det var et fornuftigt valg.

mvh.
smb

Fra : Leony

Dato : 26-01-03 09:32

> [...]
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264707959
> Nu har jeg bestilt en Athlon Thoroughbred XP 1800+ og en WhisperRock

Det tror jeg ikke du bliver ked af.
God fornøjelse.