P4 processor
Fra : Kristian

Dato : 24-01-03 18:21

Under system siger den at jeg har en 2,4ghz og det er jo rigtigt

men under easyinfo siger den jeg har en 1898mhz hvad kan det skyldes ?

Er det ikke noget med at en p4 kan underclocke sig selv hvis den bliver for
varm ?

I få fald ved hvilken temp og hvordan kan jeg slå det fra ?

Fra : Leony

Dato : 25-01-03 09:30

"Kristian" <Falk-Petersen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> men under easyinfo siger den jeg har en 1898mhz hvad kan det skyldes ?

Easyinfo? Har du et link til det program?
Vil mene at det skyldes at Easyinfo er et skodprogram.

> Er det ikke noget med at en p4 kan underclocke sig selv hvis den
> bliver for varm ?

Jo.

> I få fald ved hvilken temp og hvordan kan jeg slå det fra ?

Der er intern tempovervågning i P4, som hele tiden tjekker temp.
Jeg tror ikke du kan slå det fra, den bliver udløst ved enbestemt temp.
Du kan læse mere her:
http://www6.tomshardware.com/cpu/20010917/index.html
--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: