Software til Infrarød sender/modtager
Fra : SH

Dato : 24-01-03 14:28

Det er muligvis den forkerte gruppe, men ha' mig undskyldt hvis dette er
tilfældet...

Jeg har nu næsten brugt to dage på at finde noget software der kan styre
f.eks. Winamp via en normal fjernbetjening og som samtidig understøtter en
Infrarød modtager tilsluttet via USB..

Alt hvad jeg har kunnet finde indtil nu kan kun bruges sammen med en
modtager tilsluttet via seriel porten..

Er der nogen der ligger inde med noget software der kan dette eller har en
ide om hvor det kan downloades???

På forhånd tak..

SH

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 28-01-03 09:35

SH wrote:

> Jeg har nu næsten brugt to dage på at finde noget software der kan styre
> f.eks. Winamp via en normal fjernbetjening og som samtidig understøtter en
> Infrarød modtager tilsluttet via USB..

Programmer det selv.
Du ved jo nok hvad Linus Torvalds siger:
"Rigtige mænd programmerer deres devicedrivere selv."
Så er det jo bare et spørgsmål om hvormeget mand du er

--
/kenne
In Google non est, ergo non est!