targa garanti og service ??
Fra : dtext.news.tele.dk

Dato : 24-01-03 13:58

Hej

Er der nogle her i gruppen, der har erfaring med Targa, her i DK holdning
overfor deres produkter, hvis de er købt i udlandet??

Jeg overvejer nemlig at købe denne notebook, i Tyskland.. når jeg alligevel
er der nede.... er det ikke ganske billigt?!
http://makeashorterlink.com/?X54726533

Thore

Fra : Søren Blom

Dato : 24-01-03 14:02

"dtext.news.tele.dk" <thore_FJERN@DETTEget2net.dk> skrev

> Jeg overvejer nemlig at købe denne notebook, i Tyskland.. når jeg
alligevel
> er der nede.... er det ikke ganske billigt?!
> http://makeashorterlink.com/?X54726533

Nu er det link du henviser til er ret dødt, men har du overvejet om du kan
leve uden dansk tastertur, for det får du jo ikke når du køber maskinen i
Tyskland.
Prisen for at får et dansk tastertur kan æde hele din besparelse ved at købe
maskinen i Tyskland.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-01-03 14:22

"dtext.news.tele.dk" <thore_FJERN@DETTEget2net.dk> crashed Echelon
writing news:3e31386d$0$128$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> [...]
>
> Jeg overvejer nemlig at købe denne notebook, i Tyskland.. når jeg
> alligevel er der nede.... er det ikke ganske billigt?!

Targa DK sender tingene til reparation i Tyskland, så det havner samme
sted.

Det som de kan brokke sig over er administrationsomkostningerne, som du
reelt har betalt til tyskerne.

--
Bjarke Andersen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 24-01-03 14:12

"dtext.news.tele.dk" <thore_FJERN@DETTEget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
alligevel
> er der nede.... er det ikke ganske billigt?!

Mere her

http://www.targa.de/cms/targa_1_548.php

Thore