Fordeling over hub.
Fra : MSP

Dato : 24-01-03 01:12

Hej.
Jeg har nu et DHCP-Netværk med 4 maskiner og en adsl, alle er samlet via en
hub i en "stjerne". Nu vil jeg gerne have en maskine mere med 5, men den må
kun kunne se én mappe på maskine 1 og maskine 1 til 4 skal alle kunne se
hinanden.
Er der en nem løsning på dette.
Håber jeg har udtrykt mig klart nok.

Mogens

Fra : Poul Hansen

Dato : 24-01-03 17:54

For at svare på det sidste : Nej du har ikke udtrykt det klart nok !
HVilket styresystem taler vi om ?
Hvis det er NT, skal du give rettighederne på share niveau - og f.eks.
fjerne 'everyone' rettigheder til c$.
Du skal så sætte rettighederne for de enkelte brugere , afhængig af behov.
Således at maskine 5 kun har rettigheder til den specifikke folder

Poul