Flere serielle porte
Fra : Flemming

Dato : 23-01-03 23:12

I forbindelse med mit arbejde, skal vi bruge helst en 4 -5 serielle porte i
en lille Dell pc. (dvs. ikke så høje pci kort.) Kan man få kort med flere
serielle porte i denne størrelse, eller skal man købe en håndfuld
USB->Seriel. adapterer ? I så fald hvor købes disse billigst ?

Mvh. Flemming

Fra : Sten Gundersen

Dato : 24-01-03 00:21

Her er lidt: