Eksteren Strømforsyning (nummer 2.)
Fra : Simon

Dato : 10-03-01 23:16

Hej
jeg er ved at montere en ekstra strømforsyning på min computer, men men men,
da det kræves at den er tilsluttet Motherboardet vil jeg vide om det ikke er
muligt at tage nogle af de kabler ud af det bundle der skal tilsluttes MBet,
og mulivis sætte en kontakt på?
pls hjælp....

mvh
en desperat computer eutusiast.....

Fra : Preben Christensen

Dato : 10-03-01 23:37

Hej Simon
Der er den mulighed at du køber et AT strømforsyning den behøver nemlig ikke
at blive monteret på MB du kan så bruge strømstikkene til HD og CD-rom drev
for jeg går ud fra det er det du skal bruge den til ellers vil jeg godt lige
høre nærmere
Hilsen IT-Supporter
Preben

Fra : Butch

Dato : 11-03-01 01:41

> Der er den mulighed at du køber et AT strømforsyning

Hej
Du kan også bruge en ATX PSU. Du skal bare forbinde den grønne ledning på
begge psuer plus du skal forbinde en sort ledning fra psu 2 til psu 1. Jeg
smider et diagram i dk.binaer Husk at du skal belaste +5volts udgangen for
at få fuld styrke på 12v udgangen. Jeg plejer at have en 50watt halogenpære
på +5 udgangen så får jeg fuld styrke på 12v.
Hilsen
Butch

Fra : L.K

Dato : 11-03-01 07:53

Kig forbi http://www.virtualhideout.net/ der er en masse om den slags.
Prøv evt. under http://www.virtualhideout.net/guides/index.shtml der stå f.eks
også hvordan man gør det med en ATX forsyning.

Lars

Butch skriver: