Søger driver til Canon LAP-4U laserprinter~
Fra : Kent

Dato : 23-01-03 16:53

Hej

Jeg søger efter en driver til en gammel
Canon LAP-4U laserprinter. Driveren skal
kunne fungere i Windows 95.

Canon har den ikke selv på deres hjemmeside .

En søgning i Google med "Canon LAP-4U" giver
intet resultat. Mærkeligt... Det er en bekendt, som
gerne vil have denne printer sluttet til hendes computer,
og det er af hende, jeg har fået navnet på printeren.
Jeg har lovet at hjælpe hende.

På forhånd tak.

Vh
Kent

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 23-01-03 17:33

On Thu, 23 Jan 2003 16:52:39 +0100, "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk>
wrote:

>Hej
>
>Jeg søger efter en driver til en gammel
>Canon LAP-4U laserprinter. Driveren skal
>kunne fungere i Windows 95.

Måske hedder printeren ikke Canon LAP-4U, men

Canon LBP-4U?

På nedennævnte link

https://www.canon.co.uk/qahelp/qlbp4.html

findes følgende oplysning (første Q & A)

.....noget om LBP-4i....

The LBP-4u uses CaPSL III printer language (so you) can use any Canon
printer driver that utilise this language (eg LBP-8III Series, LBP-4,
4Lite & 4Plus)

--
Venlig hilsen
Gert

Fra : Kent

Dato : 25-01-03 10:49

"Gert Søgaard Jensen" <nospam@gert-soegaard-jensen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> The LBP-4u uses CaPSL III printer language (so you) can use any Canon
> printer driver that utilise this language (eg LBP-8III Series, LBP-4,

Tak for det, men jeg kan stadigt ikke finde en driver.

VH
Kent

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 25-01-03 18:25

On Sat, 25 Jan 2003 10:49:13 +0100, "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk>
wrote:

[klip]>
>Tak for det, men jeg kan stadigt ikke finde en driver.
>
>VH
>Kent

Hvad med denne?

http://www.driverscollection.com/main.php?file_id=6593