Hvormange maskiner kan man smide på en tel~
Fra : Bandit

Dato : 23-01-03 15:20

jeg har en D-link 804 router med fast IP
er der noget max på hvormange man skal smide på en forbindelse ??

Fra : Anders S.

Dato : 23-01-03 16:00

"Bandit" <bandit@underSPAMtaker.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har en D-link 804 router med fast IP
> er der noget max på hvormange man skal smide på en forbindelse ??

254 tror jeg Dlinken kan klare. Så er det bare om linjen kan trække så
mange

--
Med venlig hilsen / Best regards
Anders Kristensen

Fra : Bandit

Dato : 23-01-03 16:25

Tak for svaret :) ok men mok ikke at min 155mbit kan trække de 254 maskiner
så ?? HEhe just kidding

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-01-03 13:57

"Anders S." <webmaster@remove.sikker-surf.dk> skrev i en meddelelse
> 254 tror jeg Dlinken kan klare. Så er det bare om linjen kan trække

> mange

Det er sandsynligvis mere afhængig af antallet af nat-entries end
antallet af maskiner.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats