Dårlig Video-in åp ti4600
Fra : Per

Dato : 23-01-03 13:16

Jeg fandt i går ud af at jeg har video-in funktion på mit GF4 ti4600 kort
(det er vist på de fleste modeller). Problemet er bare, at kvaliteten er
meget dårlig. Der er flimmer på billedet og 1-2 to horizentale "streger",
der kører op over billedet. Jeg har prøvet med forskellige versioner af
NVIDIA's WDM drivere, men resultatet er det samme. Er der nogen, der har
erfaring med dette problem?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-01-03 13:37

"Per" <pzk@crayon.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> der kører op over billedet. Jeg har prøvet med forskellige versioner af
> NVIDIA's WDM drivere, men resultatet er det samme. Er der nogen, der har

Hvad har du testet med af medie? Kopisikring vil stadig være gældende og
kan godt lyde som det du beskriver.

--
Bjarke Andersen

Fra : Per

Dato : 23-01-03 14:58

> "Per" <pzk@crayon.dk> crashed Echelon writing

> Hvad har du testet med af medie? Kopisikring vil stadig være gældende og
> [...]

Jeg har prøvet fra DVD, parabol og Xbox, med samme resultat.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 23-01-03 13:39

"Per" <pzk@crayon.dk> wrote in

> [...]
> prøvet med forskellige versioner af NVIDIA's WDM drivere, men
> resultatet er det samme. Er der nogen, der har erfaring med dette

Prøv og tag signalet fra dit TV - det du beskriver lyder som om det er
fra DVD- eller Videoafspilleren. Macrovision gør at du ikke kan optage
disse signaler uden der er støj og flimmer i billedet.

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : JAM

Dato : 23-01-03 14:46

Den rigtige gruppe til at diskutere grafikkort er stadigvæk ikke her, men

Mvh
Jakob