Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Anbefaling af en revisor i Kbh ønskes
Fra : Morten

Dato : 23-01-03 12:23

Hej. Nogen der kan anbefale mig en revisor? Jeg er relativt nyuddannet,
har lidt studiegæld, en god opsparing, ingen ejendom, en god indtægt, ingen
faste udgifter.

Jeg søger en revisor i Kbh der kan hjælpe mig med at få overblik over
hvad der vil være gode valg mht. køb, investeringer, afdrag på lån,
opsparing mv. Nogen anbefalinger?

Mvh

Morten

Fra : Lars Brink

Dato : 23-01-03 14:52

Hej!

> opsparing mv. Nogen anbefalinger?

Tag et kig på www.hallerup.dk

Eller ring til Ken eller Jan på 32962900

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once - that was when I thought that I was wrong.

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 23-01-03 20:03

"Lars Brink" skrev:

> Tag et kig på www.hallerup.dk
>
> Eller ring til Ken eller Jan på 32962900

Burde du ikke lige gøre opmærksom på dit tilhørsforhold til virksomheden.
Det er ikke en reklamesøjle det her :).

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : Lars Brink

Dato : 24-01-03 11:30

Hej!

> Burde du ikke lige gøre opmærksom på dit tilhørsforhold til virksomheden.
> Det er ikke en reklamesøjle det her :).

Det kunne jeg da godt have gjort, men jeg svarede nu bare på et specifikt
spørgsmål.

Jeg arbejder i et selskab som samarbejder med Hallerup, og er ejet af den
samme ejer.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 24-01-03 18:18

Kenn Gerdes wrote:

> Burde du ikke lige gøre opmærksom på dit tilhørsforhold til virksomheden.
> Det er ikke en reklamesøjle det her :).

Hm, jeg vil nu fortsat fremsætte konkrete tilbud i kr, hvis jeg mener
det kan være til konkretisering af mit svar på spørgerens spørgsmål,
men det skulle gerne være for at give et grundlag for at vurdere andre
tilbud.

Jeg er af den mening, at kan jeg binde firmaet til et konkret tilbud,
kan det bruges af andre over for dem de hellere vil engagere sig med,
og det tør jeg godt, med de forbehold, mangefulde oplysninger altid
bærer med sig, men så giver jeg højlydt besked.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 24-01-03 18:48

"Erik G. Christensen" skrev:

> Hm, jeg vil nu fortsat fremsætte konkrete tilbud i kr, hvis jeg mener
> det kan være til konkretisering af mit svar på spørgerens spørgsmål,

Jeg har ikke noget i mod at der fremsættes tilbud eller "send en mail, så
snakker vi om det". Det er åbent og redeligt. Lars gik undercover og
anbefalede det firma han er ansat i uden at nævne det. (Vi) andre kan få den
tro at der er tale om en anbefaling fra en uafhængig part.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 24-01-03 19:08

> [...]
den
> tro at der er tale om en anbefaling fra en uafhængig part.

Hold du bare mig uden for "Vi". I øvrigt synes jeg det var flot, at Lars
svarede her i gruppen. Han kunne jo bare have sendt en mail privat.

Mvh Maria

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 24-01-03 22:10

"Maria Frederiksen" skrev:

> Hold du bare mig uden for "Vi". I øvrigt synes jeg det var flot, at Lars
> svarede her i gruppen. Han kunne jo bare have sendt en mail privat.

Hvad vil du så bruge Lars´svar til? Det oprindelige indlæg bad om en
anbefaling af en revisor i Kbh. Lars foreslog/henviste til et revisorfirma
hvortil han selv er tilknyttet. Det er ikke en anbefaling. Jeg kan da også
remse op fra "De Gule Sider". Det vil have samme nytteværdi.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes

Fra : Lars Brink

Dato : 27-01-03 09:52

Hej!

> hvortil han selv er tilknyttet. Det er ikke en anbefaling. Jeg kan da også
> remse op fra "De Gule Sider". Det vil have samme nytteværdi.

Send hellere et link da der er mange revisorer i DGS.

Nu var jeg ikke ansat i det firma, men arbejder i et firma som er tæt
knyttet til det, men nok om det.

Jeg kan så fortælle at det at jeg arbejder for firmat er den bedste
anbefaling jeg kan give. Jeg ville ikke arbejde for eller med firmaer hvor
jeg ikke kan stå inde for pris, kvalitet og hæderlighed.

Jeg vil sige at når man anbefaler "sig selv" har man bedre kendskab og bedre
chance for at kunne stå inde for det der laves etc. etc. end hvis det er
noget med "dem har min onkels bror engang brugt, og han kom ikke i
spjældet".

Mine 25 øre.

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 28-01-03 18:38

Mine 25 øre er vist allerde brugt. Det jeg opponerede mod var at du
"anbefalede" et firma uden at gøre opmærksom på dit tilhørsforhold.

Ellers har jeg ikke mere at tilføje.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 27-01-03 14:46

> anbefaling af en revisor i Kbh. Lars foreslog/henviste til et revisorfirma
> hvortil han selv er tilknyttet. Det er ikke en anbefaling. Jeg kan da også
> remse op fra "De Gule Sider". Det vil have samme nytteværdi.

Nej, det vil det jo netop ikke. Enhver kan slå op på de gule sider, men der
står ikke en pind om hvorvidt firmaet er hæderligt, om de tager opgaven
alvorligt osv, osv. Det kræver kendskab til virksomheden - fra en ansat
eller en kunde. Det er nemlig en anbefaling

Mvh Maria

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 28-01-03 18:43

"Maria Frederiksen" skrev:

> [...]
> alvorligt osv, osv. Det kræver kendskab til virksomheden - fra en ansat
> eller en kunde. Det er nemlig en anbefaling

Jeg mener nu ikke det er en anbefaling at henvise til et firma som man på
den ene eller anden måde har forbindelse til. Det være sig ansat, venner og
familie. En anbefaling - som jeg ser det - er fra en uvildig, som fx en
kunde.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes