HP scanner
Fra : Tommy Hansen

Dato : 23-01-03 11:47

Hej
Jeg har fået problemer med min scanner. Under Win98 kan den scanne men den
skal stå og "tænke" i flere minutter inden den starter, det har aldrig været
et problem før. Efter opradering til XP vil den slet ikke scanne.
Nogen forslag ???

Tommy

Fra : Per N

Dato : 23-01-03 11:49

On Thu, 23 Jan 2003 11:46:48 +0100, "Tommy Hansen"
<tommyhh@SLETtdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>skal stå og "tænke" i flere minutter inden den starter, det har aldrig været
>et problem før. Efter opradering til XP vil den slet ikke scanne.

Hvilken model er scanneren ?
Og hvilken type interface imellem scanner og PC ?

mvh Per

Fra : Tommy Hansen

Dato : 23-01-03 18:54

> Hvilken model er scanneren ?
> Og hvilken type interface imellem scanner og PC ?
>
> mvh Per

Scanjet 5200 C, bruger USB, da jeg prøvede med parallelkabel kunne den
scanne et par gange, men skulle varme op meget længe.

Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-03 20:23

>Scanjet 5200 C, bruger USB, da jeg prøvede med parallelkabel kunne den
>scanne et par gange, men skulle varme op meget længe.
>
>Tommy

Bruger den samme her med XP, den skal også lige varme lampen op i
ca 30 sek, før den kan scanne, det er fordi HPLAMP ikke er installeret
den søger jo for at scanneren hurtigerer er klar, svjv.
Men ellers fungerer den fint med XP indbygget driverer.
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 24-01-03 18:04

"Tommy Hansen" <tommyhh@SLETtdcadsl.dk> skrev i

> Scanjet 5200 C, bruger USB, da jeg prøvede med parallelkabel kunne den
> scanne et par gange, men skulle varme op meget længe.

Forbind den med USB og brug følgende driver:
http://tinyurl.com/4umw

Sørg desuden for at bruge denne USB-opdatering.
http://tinyurl.com/4umt

At scanneren tager tid om at "varme op" er meget normalt.

mvh
Peter

Fra : Tommy Hansen

Dato : 29-01-03 10:30

> [...]
>
> Sørg desuden for at bruge denne USB-opdatering.
> http://tinyurl.com/4umt
>
> At scanneren tager tid om at "varme op" er meget normalt.

Jeg har rodet lidt med et uden held. I USB opdateringen står der at jeg skal
finde porten under enhedshåntering, hvordan vælger jeg den rigtige port ?

Jeg fandt også en update på deres hjemmeside, men den virker ikke, kan noget
henvise til en anden side, den hedder sj661mu.exe.

tommy