bluetooth enhed til PC
Fra : Peter Binderup

Dato : 23-01-03 11:15

Jeg leder efter en bluetooth enhed til min PC - jeg forestiller mig at det er en USB plug der skal bruges. Problemet er bare at jeg
ikke syntes at det er så nemt at finde nogen der virker som et godt tilbud.

Er der nogen her i gruppen der kan anbefale en god enhed og evt. give mig et link til hvor jeg kan købe sådan en tingest.

MVH
Peter

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-01-03 12:23

"Peter Binderup" <binderup@mail.dk> crashed Echelon writing

> Er der nogen her i gruppen der kan anbefale en god enhed og evt. give
> mig et link til hvor jeg kan købe sådan en tingest.

http://www.keyspan.com/products/usb/bt2a/

Dlink har også lavet en, men understøtter vidst kun Mac
http://www.dlink.com/products/usb/dwb120m/

--
Bjarke Andersen

Fra : Sebastian Steen

Dato : 23-01-03 15:14

Bjarke Andersen wrote:
> Dlink har også lavet en, men understøtter vidst kun Mac
> http://www.dlink.com/products/usb/dwb120m/

De har også lavet denne - som understøtter både Mac og PC
http://www.dlink.com/products/usb/dbt120/

- Har set den køre med en Mac og en SonyEricsson T68i, det virkede
fortrinligt!

Sebastian Steen
"_supergnu" = spamfilter!