Skriv en linje øverst i txt fil
Fra : Ducks

Dato : 23-01-03 09:30

Jeg er igang med et nyhedssystem som skal anvende en txt fil, når
den skal vises bliver de 3 øverste linjer loopet. Så er problemet
bare, når man skal tilføje noget, så skulle det gerne skrives ind
øverst, jeg har kigget på
http://html.dk/tutorials/asp/lektion16.asp men det er kun til at
tilføje nederst?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : TH

Dato : 23-01-03 09:41

HEj,

"Ducks" <jem@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den skal vises bliver de 3 øverste linjer loopet. Så er problemet
> bare, når man skal tilføje noget, så skulle det gerne skrives ind

Du bliver nødt til at læse hele tekstfilen først. Gemme den i en variabel og
så tilføje dine linier i toppen....hvis du forstår...

/TH

---