Lærerens uddannelse op til Elearning/virtu~
Fra : itgrafen

Dato : 23-01-03 07:18

Hej Gruppe

det her indlæg er nok mest til lærere eller de som er under uddannelse til
lærer.
hvordan mener i at i er rustede til at varetage it-undervisning i
folkeskolen.
dækker uddannelsen det i skal bruge, er efteruddannelserne gode nok.
hvordan fungerer pædagogisk it-kørekort for jer ?
hvad kunne hjælpe jer til at blive bedre, gøre det nemmere for jer at
arbejde
med it-teknologi i undervisningen ?

spørgsmålet er dels af interesse, dels et led i mit studie til
master i IT læring og organisationsudvikling

svar og kommentarer er også velkomne fra folk der har erfaring fra
ovennævnte

på forhånd tak for svar
dorthe

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 23-01-03 23:32

"itgrafen" <dorthe@itgrafen.dk> skrev i en meddelelse...
> led i mit studie til master i IT læring

Det kunne være interessant at høre lidt om, hvad I arbejder med /
lærer på det studie. Og hvad dit eget syn på fænomenet IT-læring
er. I må jo være på forkant med udviklingen. Hvor er vi fx på vej
hen mht. IT-læring? Er det godt eller skidt? Fordele vs. ulemper?

--
Bedste hilsner Grethe
Homepage: http://www.sportslex.com/