Verbatim CDR hvor købes de billigt?
Fra : C.B

Dato : 23-01-03 01:08

Hejsa.

Jeg er ude efter den gode gamle verbatim, ikke crystal osv. Men den
gamle med mørkeblå brænderside. Jeg tror den er til max 16x.

650mb er udemærked til de behov jeg har! - De kaldes: Verbatim
DataLifePlus "Metal Azo".

Jeg har fundet dem til en 5'er stykket, findes de billigere?

-Claus-

Fra : Masterpuf

Dato : 23-01-03 16:51

Hvorfor køre med Verbatim?
Er alle de andre ikke gode nok?

Har set cd´er til ca. 2 kr stykket ved køb af 100

Masterpuf

Fra : Christian Iversen

Dato : 23-01-03 17:45

> Hvorfor køre med Verbatim?
> Er alle de andre ikke gode nok?
>
> Har set cd´er til ca. 2 kr stykket ved køb af 100

Hvilket mærke? Langt de fleste jeg har set i den prisklasse er ikke nær den
kvalitet man kan forvente (og får) fra Verbatim. Men jeg ville da ikke have
noget imod at blive positivt ovarrasket :)

M.V.H,
Christian Iversen

Fra : Ole Gammelgård

Dato : 23-01-03 20:00

www.cdrsite.com

Fra : The Holyfather

Dato : 25-01-03 16:29

Hvilke nogle skal man købe. Der er ret mange at vælge imellem

Og så står det på tysk, hvem fatter det??

Er der nogen der ved hvad de tekniske betegnelser betyder.

Fra : Ole Gammelgård

Dato : 27-01-03 21:46

Jeg købte silver circle, de er af god kvalitet!
Husk du risikerer at komme til at betale dansk moms! men kun hvis du er
uheldig.

Ole Gammelgård

Fra : Per S. Christensen

Dato : 27-01-03 22:55

On Thu, 23 Jan 2003 19:59:52 +0100, "Ole Gammelgård" <bizty@tanke.dk>
wrote:

>www.cdrsite.com

Lidt træls at man ikke kan købe med kreditkort.
Hvor hurtig er de til at leverer ?

Venlig hilsen

Per Sortkær Christensen

Fra : Rasmus Wæhrens

Dato : 28-01-03 18:21

Per S. Christensen <sortkaer@yahoo.com> wrote:

>Lidt træls at man ikke kan købe med kreditkort.
>Hvor hurtig er de til at leverer ?

Sidst vi prøvede (lige inden jul) tog det ca. en uge (dvs. fem
arbejdsdage) fra indbetaling af penge til cd'erne var fremme.
--
Rasmus Wæhrens

Fra : C.B

Dato : 27-01-03 01:40

Tak for de gode råd, men hvis læser mit indlæg skriver "Den gode gamle
med mørkeblå brænderside" og ikke det som verbatim sælger idag. Nogle
Verbatim skiver er faktisk andre mærker med verbatim-navn på

Jeg er alså ude efter en skive af den gode gamle kvalitet med MØRKEBLÅ
brænderside og det er vist kun "Metal Azo" som har den!!!

-Claus-

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-01-03 20:02

> Tak for de gode råd, men hvis læser mit indlæg skriver "Den gode gamle
> med mørkeblå brænderside" og ikke det som verbatim sælger idag. Nogle
> Verbatim skiver er faktisk andre mærker med verbatim-navn på

Ja, de mørkeblå du snakker om er lavet af Mitsubishi Corp.

> Jeg er alså ude efter en skive af den gode gamle kvalitet med MØRKEBLÅ
> brænderside og det er vist kun "Metal Azo" som har den!!!

Ikke helt.
Jeg har haft en del skiver som ser helt identiske ud på brændesiden, og som
har den rigtige mørkeblå farve. Jeg har også gennem lang tid sværget til de
skiver, som oftest blev købt som Verbatim.

De skiver jeg har liggende med den rigtige blå brændeside i øjeblikket er
følgende:
Verbatim DataLifePlus 650MB Multispeed
Verbatim DataLifePlus Metal Azo 650MB Multispeed
Verbatim DataLifePlus Metal Azo 700MB 1x-8x
Verbatim DataLifePlus Metal Azo 650MB 1x-16x
Verbatim DataLifePlus Metal Azo 700MB 1x-16x
TEAC CD-Recordable 650MB
Mitsubishi CD-R 650MB 1x-6x (Både med og uden printable surface)

Alle ovenstående ser helt identiske ud på brændesiden.

Hvordan Verbatims skiver er idag ved jeg ikke, da det ærligt talt er ret
længe siden jeg købte nogle sidst. Jeg tror faktisk det er over et år siden,
men der købte jeg også, så jeg havde et godt lager.

Jeg tror ikke du skal regne med billigere priser, medmindre du kan aftage
flere tusind.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin S.

Dato : 03-02-03 01:30

> [...]
> DataLifePlus "Metal Azo".
> Jeg har fundet dem til en 5'er stykket, findes de billigere?

Hej Claus.
Hvor kan du få de nævnte CD'er til 5 kr./stk. henne??
Jeg leder nemlig også efter dem (helst i jewelcase).
Jeg har set at de kan fås hos GAD, med de koster 159 kr. for 10 stk.!

MVH Martin

Fra : Mikkel

Dato : 08-02-03 14:35

Du kan se på www.nierle.de

Fra : Martin S.

Dato : 15-02-03 14:45

"Mikkel" <f.mikkel@email.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan se på www.nierle.de

Nej, det er desværre ikke dem jeg søger.

/Martin