Nu holder jeg pause
Fra : Nina El Falaki

Dato : 22-01-03 21:12

På fredag rejser jeg og AnnK til Sverige hvor vi skal nusse levende ulve,
oj, hvor vi glæder os.

Når billederne er fremkaldt kommer der en side på min hjemmeside, så I
rigtig kan misunde os, hihi

Nu ikke alt for mange indlæg og spændende diskussioner den lille uge vi er
væk.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Musen

Dato : 22-01-03 22:23

nååååj rigtig god rejse. Klap lige en lille ulv for mig ikk´?

Venlig hilsen Musen

Fra : Ann K.

Dato : 22-01-03 23:44

<> Søde. kære, rare Nina.... ikke ét eneste ord om ulve - vel?????????

Jeg er ved at blive drevet til vanvid af Jan!
"Vi ska' nusse vufferhunde... vi ska' nusse vufferhunde... vi ska' nusse
vufferhunde...."
Han er næsten lige så glad, som en hund med to haler... og lige så
spændt, som Sif, når hun skulle på eftersøgningsarbejde *sss*
Spurgte idag om han skulle have pakket noget specielt tøj... svaret...
"Nja - noget, der kan tåle ulve"... *suk*

Ses fredag morgen kl ca 8.00 *GAAAAAB*

Mvh Ann

Fra : Jeannette Svensson

Dato : 23-01-03 22:47

Hej

JEG er dybt misundelig, og håber i filmer og tager billeder vi kan få
lov at se...SUK, det er jo en drøm at få opfyldt...

Mange ih...misundelige men alligevel varme tanker fra

Jeannette Svensson/asko

Fra : Nina El Falaki

Dato : 23-01-03 23:06

Jamen du kan jo bare tage derover!!!!

I år koster det bare 400,- sek at nusse ulve i 1 time, men man skal bestille
plads ca. 1 år før, man skal derover.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jeannette Svensson

Dato : 24-01-03 20:38

Hej nina

Jeg vil klart overveje dette, men jeg tror jeg vil starte med at høre
jeres beretning når i kommer hjem, så kan I fortælle hvor man
reserverer m.m. og ALT om hvad I har oplevet ;-D

Ser frem til at høre historien, så kan det være at jeg får blod på
tanden og tager en veninde under armen og må prøve at være så tæt på
dette fantastiske dyr...

Mange hilsener

Jeannette svensson/asko

Fra : Nina El Falaki

Dato : 30-01-03 13:01

Vi fik ikke nusset ulve!! Først for vi vild i Stockholm, så var de sidste 30
km på en lille lille vej, hvor man kun kunne køre 30 - 40 km/t, så vi kom
for sent. HULK

Du kan finde Kolmården her http://www.kolmarden.com/

Fra : Kim Christensen

Dato : 24-01-03 19:43

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in message news:<5TCX9.42776$Hl6.5086378@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> rigtig kan misunde os, hihi
>
> Nu ikke alt for mange indlæg og spændende diskussioner den lille uge vi er

"Tager en flok ulve virkelig en hel uge om at sætte to danske turister til livs?":)

Hilsen Kim

Fra : Poul Erik Rise /SID

Dato : 03-02-03 16:48

cats@feca.dk writes:
> [...]
>30
>km på en lille lille vej, hvor man kun kunne køre 30 - 40 km/t, så vi kom

Nogen gange kan man altså godt blive sur på dig. Nu havde jeg lige glædet
mig til at få en førstehåndsberetning, og hvad bliver det så
til...Ingenting

Hvornår tager ud afsted igen? Du skylder faktisk denne NG en god historie!

Hilsen
Poul Erik Rise