udsalg på dagen
Fra : The Holyfather

Dato : 22-01-03 20:24

Jeg så lige tv2-lorry, der fortalte at Ugebladet Dagen sælger ud af deres
konkursbo. Man kan b.la købe bærbare computere og skærme. Men hvad var det
for en hjemmeside man kunne se tingene på.
Til dem der bor i nærheden af Holmen (jeg gør ikke), kan man møde op klokken
10 i morgen den 23. januar

Fra : DHD

Dato : 22-01-03 21:29

hmm.. altså www.tv2lorry.dk .. men jeg kan ikke finde noget om det?

Fra : Michael Lund

Dato : 22-01-03 21:29

"The Holyfather" <the_holyfather@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for en hjemmeside man kunne se tingene på.
> Til dem der bor i nærheden af Holmen (jeg gør ikke), kan man møde op

Det var på www.konkurssalg.net.

Mic.

Fra : DHD

Dato : 22-01-03 21:40

Er der nogle af de ting der som ser ud til at være noget man evt. kunne
sælge videre ?

kunne være man skulle overveje at købe lidt ind :)

Jeg sidder lige og kigger lidt på den stationære og de der 22" monitors, er
det billigt for dem?

Fra : Michael Lund

Dato : 22-01-03 21:45

"DHD" <mail@danielhorn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> kunne være man skulle overveje at købe lidt ind :)
>
> Jeg sidder lige og kigger lidt på den stationære og de der 22" monitors,

Jeg tror der er indtil flere gode ting.
prøv også at se selve udsendelsen her:
http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=5&Id=135427

Mic.

Fra : The Holyfather

Dato : 22-01-03 22:21

> Jeg sidder lige og kigger lidt på den stationære og de der 22" monitors,
er
> det billigt for dem?
>
> 22" skærmene er fra LaCie, og de er ikke lige frem kendt for at være
billige. Det er nok ca. halv pris.

Mac skærmen er ihvertfald rigtig billig

Fra : The Holyfather

Dato : 22-01-03 22:25

Jeg sidder lige og kigger lidt på den stationære og de der 22" monitors, er
> det billigt for dem?

http://www.lacie.com/products/product.htm?id=10035&CFID=23700&CFTOKEN=578246
90

virker som en okay skærm. Mon ikke også det er det, hvis det skal matche de
andre ting de havde.

Fra : DHD

Dato : 22-01-03 22:29

Nemlig..

men det kræver at jeg pjækker fra skole hvis jeg skal have nogle af de ting
der

Fra : The Holyfather

Dato : 22-01-03 22:32

mon ikke du kan sove om natten alligevel

Fra : DHD

Dato : 23-01-03 17:54

Nogen der var derinde idag?

Fra : Michael Lund