Soltek SL-85DRV5 og P4 2.8
Fra : Doozer

Dato : 22-01-03 18:54

Jeg har længe kørt med ovennævnte bundkort og en P4 1.8ghz cpu, og har
nu fået fingre i en 2.8ghz, men når jeg sætter den i starter
computeren ikke op. Hverken bip eller noget. CPU'en virker fint i en
anden maskine.
Iflg. Soltek understøtter mit mobo 533mhz FSB som 2.8'eren jo er på,
men det ser ud som om der er et eller andet galt.
Jeg har villet checke efter en nyere BIOS, men www.soltek.com.tw er
tilsyndeladen nede. Min nuværende bios version er 1.2

Nogen der har nogen idéer ??

TIA

Thomas

Fra : danevald

Dato : 05-06-03 16:12

Hej

Jeg har samme problem med drv5'en som du beskriver, bare med en
2,667...har du fundet en løsning på problemet?

Jeg håber du svarer hurtigst muligt.

Mvh

Dan Hansen
info@billigpc.dk