vindue størrelse - videresend til anden si~
Fra : Snoopy

Dato : 22-01-03 18:52

Hejsa,

er det muligt at videresende en bruger der komme med en browser vindue størrelse på 800x600 til en anden side end default
startsiden, eksempelvis til index1.htm i stedet for ( da startsiden index.htm er lavet til 1024x768) ??

Fra : Jimmy

Dato : 22-01-03 19:07

"Snoopy" <daffy0169@hotmail.com> wrote in message
> [...]
størrelse på 800x600 til en anden side end default
> startsiden, eksempelvis til index1.htm i stedet for ( da startsiden

Ja med Javascript kan du finde størrelsen og sende ham videre.

Hør dem ad i dk.edb.internet.webdesign

Mvh
Jimmy

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 22-01-03 19:20

Jimmy wrote :

> "Snoopy" <daffy0169@hotmail.com> wrote in message

> Ja med Javascript kan du finde størrelsen og sende ham videre.
>
> Hør dem ad i dk.edb.internet.webdesign

..clientside

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk - http://asp-faq.dk
Skriv venligst under det du svarer på og skær det overflødige væk.

Fra : Jimmy

Dato : 22-01-03 19:49

"Jesper Stocholm"
<er.det.virkeligt.nødvendigt.at.medtage.min.emailadresse.i.svar.på.mine.indl
æg?@stocholm.invalid> wrote in message

> .clientside

Er JS ikke i den jeg henviste til?

Kan godt se fornuften i .clientside, men synes ikke de brokker sig over JS i
..webdesign.

Mvh
Jimmy

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 22-01-03 20:20

Jimmy wrote :

> [...]
>
> Er JS ikke i den jeg henviste til?
>
> Kan godt se fornuften i .clientside, men synes ikke de brokker sig

fra fundatsen for .webdesign:

* anvendelse af javascripts og applets henvises til
dk.edb.internet.webdesign.clientside.

fra fundatsen for webdesign.clientside:

3. Fundats:
Diskussion af Javascript (ECMA-script) og andre script-sprog
anvendt i web-browsere.

De primære emner i gruppen er syntaks og semantik for
scriptsproget, og scriptsprogets samspil med forskellige
browsere.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Glad spampal-bruger, der pt har en succesrate på 97,4%
http://www.spampal.org.uk/