Asus A7V WIN2k ej køre
Fra : Hans Jørn Jørgensen

Dato : 10-03-01 20:52

Hej derude

Jeg er lige gået over til "fjenden".
Jeg har skiftet MB fra P3 600 (ASUS P3BF) til Amd At1G (ASUS A7V).
Ved opstart med Win98SE lykkedes det mig at komme igang efter 5-6
genstarter.
Men med Win2000 viser den mig et blåt billede der fortæller at jeg skal
fjerne al nyinstalleret hardvare og derefter prøve igen.
Hvad skal man stille op i sådan en situation - det kørte skide godt med P3
fra Intel?

Hans Jørn

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 10-03-01 20:56

man installere sin win2k om. Det er også bedst at installere alle ens O/S'er
om hvis man har skiftet platform som du har gjort.

MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk

Fra : Daniel Andersen

Dato : 10-03-01 21:33

> Hvad skal man stille op i sådan en situation - det kørte skide godt med P3
> fra Intel?

Er der andre der laver P3 end Intel ???.

Som der bliver sagt, skal skift af bundkort altid følges op med
reinstallation før det kører bedst (Eller overhovedet ...

Daniel

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 10-03-01 21:54

> Er der andre der laver P3 end Intel ???.

Ja DR gør- De var endda først med det =)

MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk

Fra : Uni Bull

Dato : 11-03-01 13:26

Der hænger garanteret sammen med ATA100-disk.
Sæt din primære disk på alm. IDE-kanal og genstart.
Hent ATA100-drivere, installér og skift over på ATA100-kanal. Så virker det.
--
Uni Bull
København K