Kan jeg bruge video-in?
Fra : Per

Dato : 22-01-03 17:24

Jeg har et GeForce4 ti 4600 kort. Der er et kabel med til TV-out som deler
ud i to S-Video tilslutninger. På den ene står der IN og den anden OUT.
Betyder det at der er video in funktion i kortet? Hvis ja, hvilket program
kan man bruge til at optage med?

Fra : Madsen

Dato : 22-01-03 17:30

Per skrev:

> Jeg har et GeForce4 ti 4600 kort. Der er et kabel med til TV-out
> som deler ud i to S-Video tilslutninger. På den ene står der IN og
> den anden OUT. Betyder det at der er video in funktion i kortet?

Madsen.

Fra : Per

Dato : 22-01-03 17:34

> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Eh ja?

Fra : Martin S.

Dato : 22-01-03 18:37

Fra : Seth

Dato : 22-01-03 19:28

"Per" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Betyder det at der er video in funktion i kortet? Hvis ja, hvilket program

Der følger et program med til at redigere med...gør der hvert fald på MSI's
kort

Mvh

Bo