Problemer med min HP Jetdirect 300 X
Fra : Andersen

Dato : 22-01-03 16:48

Hvorledes får man fat i den når den sidder på mit netværk
via en switch. Jeg har fået den af en ven der havde den
liggende uden software og på HP's hjemmeside kan jeg ikke
rigtig finde det der skal til. Jeg har så udskrevet en testside og
der står en IP adresse, SUBnet og Gateway. Sætter jeg så
en maskine op med samme IPconfig (sidste ciffer er ændret)
kan jeg stadig ikke se sjoveren og min TDC ADSL forb. er
væk. Kunne den evt komme til at køre via NetBEUI ??
Råd, vejledning og links er meget velkomne.

Fra : M.N.

Dato : 22-01-03 17:17

"Andersen" <andersen@nospam.dk> wrote in message
> Hvorledes får man fat i den når den sidder på mit netværk
> via en switch. Jeg har fået den af en ven der havde den
> liggende uden software og på HP's hjemmeside kan jeg ikke
> rigtig finde det der skal til.

KLIP

Men det kan jeg
www.hp.com/cposupport/networking/support_doc/bpj07126.html

Mogens

Fra : Andersen

Dato : 22-01-03 20:56

Takker

M.N. <mogens@FJERNDETTEdbs.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b0mg5a$dkt$1@sunsite.dk...

Fra : Andersen

Dato : 22-01-03 22:04

Trods god hjælp fra M.N. kan jeg ikke få hul igennem.
Er der en der kan fortælle hvordan jeg resetter serveren?
Trods det at testudskriften fortæller hvilken IP den er
sat op til kan wizarden ikke få forbindelse........hmmmmm.

Andersen <andersen@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b0mefm$qou9g$1@ID-152860.news.dfncis.de...

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 23-01-03 09:27

Hejsa

Du resetter ved at holde test knap inden 20 sec før/mens du sætter power
til.
Eller du kan telnet til den - husk local echo !
Eller du kan web-browse til den.
Kræver at du sætter din PC på samme IP subnet som den selv, det kan du jo se
på test udskriften.

Du skal kun bruge HP software hvis du vil firmware upgrade den, ellers er
det ikk nødvendigt.
Dog skal du installere HP JetAdmin, uden admin delen på PC'ere mindre end
OS=win2k, såfremt du vil printe fra disse.
Dvs at en win98 skal du installere HP Jetadmin, men du behøver ikke admin
delen, blot network printing delen.

HTH

Martin Bilgrav

PS Kan du ikke finde den SW, så mail mig og jeg kan uploade den til dig et
eller andet sted.