overspille video til cd - kan min PC klare~
Fra : HHIST

Dato : 22-01-03 16:40

Goddag i gruppen
Uha, nu håber jeg sørme at jeg er havnet i den rigtige gruppe, ellers beder
jeg om forladelse.

Jeg ønsker at overspille vores videofilm til cd. Jeg har læst og læst om
emnet (især på vcdhelp.com). Og jeg er da også blevet *lidt* klogere *S* men
ikke nok!

Jeg ved stadigt ikke, hvordan jeg skal forbinde videoen med PC'eren.
Jeg *trode* at jeg kunne koble videoen til PC'eren via en ledning med et
scartstik i den ene ende (til videoen) og et 3-stik (ved ikke hvad det
hedder) i den anden ende til PC'en.
Men da forsøget så skulle gøres, kommer jeg til at se, at de 3 indgange til
PC'eren vist nok er til lydkortet.
Ahem, Host!!!

Så jeg ved ikke engang om vores PC kan klare opgaven. Men hvordan finder jeg
ud af om den kan det??

Jeg ved ikke, hvilken hardware der er indeni. Jeg har forsøgt at skille den
ad for at se om der står noget på de enkelte dele, dog uden resultat.
Hvordan finder jeg egentlig ud af, hvilken hardware der er inden i?

Mange tak for hjælpen på forhånd
MVH
HHIST

Fra : Devast8or

Dato : 22-01-03 17:17

Det med video overspilningen kan jeg ikke hjælpe dig med, men for at finde
ud af hvad der er inde i din computer du bruge et program som SiSoft Sandra
( http://www.3bsoftware.com/downloads/sandra.html ). Iøvrigt kan det være at
der bedre hjælp at hente til video overspilningen
news:dk.edb.videoredigering. Held og lykke med at få det hele til at virke.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : HHIST

Dato : 24-01-03 17:20

Devast8or <No@no.blowme> skrev i en
nyhedsmeddelelse:oozX9.42385$Hl6.5064350@news010.worldonline.dk...
> [...]
finde
> ud af hvad der er inde i din computer du bruge et program som SiSoft
Tusind tak - jeg vil straks downloade programmet.

>Iøvrigt kan det være at
> der bedre hjælp at hente til video overspilningen
> news:dk.edb.videoredigering. Held og lykke med at få det hele til at
virke.
Endnu engang tak, jeg vil spørge der fremover.

MVH
HHIST