Harddisk Fejl
Fra : Mogens Figen

Dato : 22-01-03 16:44

jeg har lige kørt CHKDSK på min Nr.2 Harddisk på 30 MB
Den skriver at der 4 KB beskadigede sektorer.
Er det noget der betyder noget eller skal jeg købe mig en
ny harddisk. Der er en IBM 30 MB 2 År gammel
På forhånd Tak Mogens

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 22-01-03 16:59

Mogens Figen wrote:

> jeg har lige kørt CHKDSK på min Nr.2 Harddisk på 30 MB
> Den skriver at der 4 KB beskadigede sektorer.
> Er det noget der betyder noget eller skal jeg købe mig en
> ny harddisk. Der er en IBM 30 MB 2 År gammel

Hvorfor er det lige at dette spørgsmål ikke bliver stillet i
dk.edb.hardware.drev?

FUT dk.edb.hardware.drev

/kenne
--
"Anyone who slaps a 'this page is best viewed with Browser X' label
on a Web page appears to be yearning for the bad old days, before

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-01-03 17:02

In dk.edb.hardware, Mogens Figen <mfigen@post2.tele.dk> says...

dk.edb.hardware.drev