ISS Med frontpage server ekstension
Fra : Kim Rex Bengtsson

Dato : 22-01-03 14:56

Hej

Jeg har installeret ISS på WIN XP Pro dette fungere fint, men jeg mangler at
ligger frontpage ekstension på. Dette skyldes af nogen af de sider der laves
i frontpage kræver dette, men hvordan få jeg det lavet og er der nogen der
kender til artikler bøger mm. om ISS.

Tak for hjælpen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-01-03 16:57

Kim Rex Bengtsson wrote:
> [...]
> af nogen af de sider der laves i frontpage kræver dette, men
> hvordan få jeg det lavet og er der nogen der kender til

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=5cc0
a845-1884-4a16-a8cb-25d2f0815fa3

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnservext/h
tml/fpovrw.asp