TouchScreens ... koster de ik' kassen, ell~
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 22-01-03 14:23

Hej ...

Jeg kunne godt tænke mig en touchscreen til et "fisogballade" projekt -
derfor er prisen MEGET afgørende!

Jeg har ikke rigtig kunnet finde noget i detail handlen idet det vel primært
et firmaer der køber den slags ting - jeg tror nu heller ik' at min
pengepung har lyst til at købe en ny derfor vil jeg blot høre om nogen ved
hvor man kan købe skidtet brugt ... der må da være ophuggere eller lign. der
har den slags ting liggende fra kasseapparater, info bokse og lign.

Jeg har set eet alternativ til en "rigtig" touchscreen, en trykfølsom plade
man kan hænge foran skærmen - har nogen erfaring med disse? Og skal man
betale noget der minder om 1000,- for sån' en ?

mvh

Peter Farsinsen

Fra : co

Dato : 22-01-03 14:26

> [...]
> man kan hænge foran skærmen - har nogen erfaring med disse? Og skal man
> betale noget der minder om 1000,- for sån' en ?

prøv at checke disse links:

http://www.aurora.se/lcd/index2.htm
og
http://www.touch-it.no/touchskjerm.htm#LCD-Touchskjerm