garanti og sådan
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 10-03-01 20:13

Hejsa!

Jeg fik for 7 måneder siden byttet min mp3 afspiller om til en anden en da
den gamle var defekt, og nu er den nye så gået i stykker. Men garantien for
gamle er udløbet, men så var det at jeg tænkte at der næsten måtte være en
garanti på 1 år for den nye mp3 afspiller.

Nogen der kan give mig et svar?

MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk

Fra : Henning

Dato : 10-03-01 20:24

On Sat, 10 Mar 2001 20:13:00 +0100, "Lasse Stig Thomsen"
<mrslayer@retel(spam).dk> wrote:

> [...]
>gamle er udløbet, men så var det at jeg tænkte at der næsten måtte være en
>garanti på 1 år for den nye mp3 afspiller.

Garantien/reklamtionsretten følger varen, dvs. du har 12 mdr. fornyet
reklamationsret, da du fik din spiller ombyttet. Du fik forhåbentlig
en ny kvittering??
Læs evt. http://www.fs.dk/pj/pj469500.htm#ombytning

Henning
hsb@image.dk

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 10-03-01 20:27

Jeg fik ikke nogen ny kvittering.
Men jeg vil da prøve at spørge alligevel.

Men jeg har e-mails hvor de bekræfter udbytningen i, mon ikke det kan være
nok?

Men mange tak for dit hurtige svar.

MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk