våddragt som flydedragt
Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 22-01-03 11:54

En flydedragt er dyr. Og da jeg ikke dykker så meget mere som jeg har gjort
tænker jeg på om jeg kan bruge min våddragt som flydedragt.

Selvfølgelig hjælper det på varmen, men hvor meget i længden?

Man flyder men den vender ikke en rundt i vandet

Hvor stiv og ubehjælpsom bliver man?

Er der nogle der har erfaringer med dette?

Erik Breum Petersen
Fjern ??? fra min mailadresse

Fra : koni

Dato : 10-02-03 18:22

Hej Erik

Jeg er sportdykker. selv dykker jeg selv i våddragt hele året. Det
kommer selvfølgelig an på hvor tyk din dragt er - skal mindst være 7mm
på denne tid af året. Hvis du står stille, må du dog nok forvente, at
blive kold rimeligt hurtigt. Husk iøvrigt at få nogle gode "våddragt
støvler"

Niko

http://www.kandu.dk/

Fra : koni