Fiskehjemmeside spørgsmål
Fra : enrico

Dato : 22-01-03 10:07

Dette indlæg er måske til en anden nyhedsgruppe om web design, men jeg
tror, at folk i denne gruppe kan hjælpe mig.

Jeg søger en hjemmeside, hvorpå det er lykkedes at lave et
bookingsystem.

I vores lokale fiskeriforening var det rart, om man kunne booke
foreningens båd over hjemmesiden. Kender I til sider, hvor dette
virker - gerne et system, man kan "låne"

-enrico

Fra : Thomas

Dato : 22-01-03 10:43

Fiskeringen og Lystfiskeriforeningen (www. .dk). Men gratis er det ikke.

Fra : Ole Mose

Dato : 22-01-03 13:08

Hej enrico

Prøv på www.rent4use.com
Der kan man oprette dagkalendereog eller ugekalendere, som kan indsættes på
egen hjemmeside.

Med venlig hilsen

Ole Mose
www.fisketips.dk

Fra : J.H.B

Dato : 22-01-03 18:03

Hej Enrico

www.eksperten.dk må være det rette forum at stille dette spørgsmål i, de
kender en masse til det samt en masse link til steder med eksempler helt
gratis....og en booking er jo stort set ens om det er en robåd eller
vaskemaskiner du skal booke

hilsen
Jens

Fra : Beep

Dato : 24-01-03 15:12

Kan du selv kode lidt, er der masser af scripts til de fleste systemer her:

www.hotscripts.com

mvh
Lasse