Hvilken fugl?
Fra : Kurt Prentow

Dato : 22-01-03 09:47

Hej
Jeg ved ikke, hvor mange feltbestemmelses-eksperter, der er i denne gruppe,
men deltag gerne i diskussionen om en fugl, som en familie fra Aalborg
sendte foto af til Nordjyllands Radio. Der er kommet en del bud, bl.a.
påfugl hun eller ungfugl, vildkalkun hun eller ungfugl, sort stork ungfugl,
skarv, beskidt fiskehejre m.m.

Billedet er lidt utydeligt, især hovedet, men vi hører gerne om folks
mening. Den kan ses på www.nordfugl.dk/fugl.jpg eller hos Nordjyllands Radio
www.dr.dk/nord/ under "Naturligvis".

Venlig hilsen
Kurt Prentow

Fra : Knud N. FLENSTED

Dato : 22-01-03 11:33

Jeg er helt sikker på, at det er en FISKEHEJRE.

mvh
Knud Flensted