Harddisk problem(måske)
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 22-01-03 09:29

Hej

Jeg håber dette er den rigtige gruppe for at få svar eller må i have mig
undskyldt.

Jeg har fået et problem som jeg tror skyldes min ene harddisk, men er ikke
sikker så derfor beder jeg om hjælp.
Mit problem er, at hvis jeg bruger den een af mine tre harddiske når jeg
downloader for jeg følgende medelse som jeg ikke helt er med på "Den angive
I/O handling på device\harddisk2\dr2 blev ikke udført, før timeout-perioden
udløb".
Nogen som kender til dette problem eller ved hvad jeg skal gøre for at rette
eventuelle fejl?

På forhånd tak.
Jesper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-01-03 11:21

In dk.edb.hardware, Jesper Nielsen <faust@oncable.dk> says...
> Jeg håber dette er den rigtige gruppe for at få svar eller må i have mig
> undskyldt.

Hvilket OS ?

Har du evt. prøvet at krydsposte i nogle forskellige grupper med follow-
up til den gruppe hvor svaret synes mest at hidrøre...?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 22-01-03 11:29

Kører XP

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-01-03 14:25

In dk.edb.hardware, Jesper Nielsen <faust@oncable.dk> says...
> Kører XP

Hvad svarer du på?

Jeg stiller 2 spørgsmål, men fordi du ikke kan finde ud af at citere
korrekt, så gider jeg ikke spilde mere tid på det.