Applet i SawFish taskbaren
Fra : Morten Breum Mikkels~

Dato : 10-03-01 19:32

Hej,
Jeg har tilføjet en genvej til newsreaderen "Pan", men når jeg starter
den, får jeg følgende i terminalvinduet:
-------------
Gdk-WARNING **: locale not supported by C library

Gdk-WARNING **: locale not supported by C library
-------------
sammen med de andre beskeder, pan udskriver.

Når jeg læser artikler med æer, øer eller åer, mangler halvdelen af
artiklen (fra og med tegnet), og det er jo lidt træls.
Hvis jeg kører pan fra kommandolinjen, er der ingen problemer.

Under properties for Pans "launcher", under Advanced-fanen skal der
sikkert tilføjes et-eller-andet, men jeg kan ikke helt finde ud af
hvad. Jeg har prøvet

en_US, Pan
en_US.iso8890-1, Pan
en, Pan

uden held.. Har nogen en idé til hvad jeg skal skrive for at få
launcheren til at virke?
--
Morten Mikkelsen
Nostalgia makes me long for the good old days.