MS Windows
briani 27239
Kan ikke lukke program i WinXP
Fra : Ukendt

Dato : 22-01-03 00:53

Ofte når et program ikke svarer prøver jeg at lukke det vha task manager. Den sædvanlige
"this program is not responding, close anyway?" kommer op og jeg siger ok.

Eneste problem er at programmet ofte stadig ligger i task manageren og stadig er not responding.
Det nummer kan jeg lave lige så tit det skal være. Det eneste der hjælper er en reboot.

Jeg har fx set det nogle gange med Nero, men også med andre programmer. Nogen ideer?

Fra : FrejaSP

Dato : 11-02-03 10:32

Jeg har samme problem med min WinXP Pro og min søns WinXP Home.
Min PC:
Motherboard:ECS L7VT3, KT400
CPU: AMD Athlon Thoroughbred XP 2400+/266
Grafik kort: MSI MS-8888 TD8X, Geforce4 MX440
HD: Harddisk 120GB Maxtor +9 Fluid 8MB
Ram: 512 MB DDR3200 Samsung
Mus/Keyboard: Logitech,Logitech Cordless Desktop Deluxe

Software:
Microsoft Office XP DK
Ultima online LBR 2D/3D
ICQ: 2003a
M'Irc
DirectX
Zonealarm
Trend Virus program
WinXP har service packs af secure updates.

Min søns PC er meget forskelligt konfigeret fra min, ikke samme hardware
og kun Ultima Online of ICQ er installeret på begge. Begge bruger NVidia
drivers.

Freja

http://www.kandu.dk/