Ris ros
Fra : Gert Simonsen

Dato : 21-01-03 22:30

Hej

Jeg ved godt at der findes en gruppe med ris - ros om hjemmesider.
Men da jeg har taget det første trin på den store "flashtrappe" vil jeg
gerne om der er nogen herinde der vil kommentere mit første flashprojekt.
Det er lavet med programmet Swish Lite.
Kan man ikke lave en eller anden form for "Et øjeblik...siden loader"
når man starter flashen?
Er der for lange/korte pauser mellem teksten?
Hvad med billederne, er der nogle effekter der måske er bedre?
Er der lidt for mange effekter på teksten?
Ja....jeg har selvfølgelig flere spørgsmål, men døm selv siden!

Mvh.
Gert Simonsen

Nå ja...siden hedder http://www.boxit.dk